تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819602310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج مسابقات تری دی تیراندازی با کمان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نتایج مسابقات تری دی تیراندازی با کمان اعلام شد تهران - ایرنا -نتایج اولین دوره مسابقات تری دی ( شبه شکار ) تیراندازی با کمان اعلام شد .


به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، اولین دوره از کلاس های بین المللی مربیگری و داوری تری دی تیراندازی با کمان برای اولین بار در آسیا و با حضور بیش از 40 کارآموز از 11 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در شهر رشت برگزار شد.
در این دوره شهرام محمدی مدرس بین المللی ایرانی اصل مقیم کشور مجارستان نیز حضور داشت .
سه روز اول این کلاس ها اختصاص به مباحث تئوری داشت و روز چهارم به صورت عملی در قالب مسابقه برگزار شد .
در این مسابقه 33 ورزشکار از استان های مختلف کشور در دو بخش مردان و زنان در پارک جنگلی سراوان شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.
در نهایت و پس از پایان رقابت ها در قسمت کامپوند مردان ، جبراییل عبادی و یاسر عمویی هر دو از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و روح اله صدر کریمی از آذربایجان شرقی در جایگاه سوم ایستاد.
در رقابت های بخش ریکرو مردان نیز حمیدرضا واقع طلب از استان گیلان عنوان نخست را کسب کرد، علیرضا ملت دوست دیگر ورزشکار گیلانی در مکان دوم قرار گرفت و سعید نان پزی از آذربایجان شرقی سوم شد.
در قسمت کمان سنتی امیرعباس دورودیان از تهران، علی اکبر زجاجی از همدان و محمد میری از کردستان اول تا سوم شدند.
در بخش ریکرو زنان ، سارا نصیری از گیلان قهرمان شد، سیما باقرزاده و زهره جهانبخش هر دو از استان گیلان به ترتیب در مکان های دوم و سوم ایستادند.
ورزش تری دی (شبه شکار) تیراندازی با کمان ورزشی است که شرکت کنندگان مجسمه ها و ماکت های حیوانات را در نقاط مختلف جنگلی هدف قرار می دهند و در پایان کسانی که نزدیک تر به آن مجسمه زده باشند، امتیاز بیشتری می گیرند و اصابت تیر به نقاط حساس حیوان نظیر ریه و قلب بیشترین امتیاز را دارد.
ورزشی **1630**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن