تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806803201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيگيري جدي براي رفع مشكل سرمايه در گردش واحدهاي توليدي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۲۰ب.ظ)
پيگيري جدي براي رفع مشكل سرمايه در گردش واحدهاي توليدي استاندار همدان گفت: از نحوه گزارش دهي فرمانداران و نوع عملكرد آنها در نظارت بر تعيين تكليف واحدهاي توليدي راضي نيستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، استاندار همدان در كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان با اشاره به برگزاري همايش سرمايه‌گذاري استان، اظهار كرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي، سرمايه‌گذاران توانمندي كه توانايي و علاقه به سرمايه‌گذاري در استان دارند را با اولويت همداني‌هاي حاضر در كشور براي دعوت در همايش به دبيرخانه معرفي كنند.
استاندار همدان در ادامه به روند پاسخ‌دهي به استعلامات از دستگاه‌هاي مختلف براي صدور مجوزها اشاره كرد و از فرمانداران خواست هفته آينده نيز دوباره با تشكيل كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري در خصوص روند پاسخ‌دهي به استعلامات پاسخگو باشند.
وي افزود: ما گلو پاره مي‌كنيم كه سرمايه‌گذاري بياوريم آن وقت شاهديم كه براي يك مجوز تغيير كاربري و توليد نهايي سرمايه‌گذاري را سه ماه معطل و سرگردان مي‌كنند.
وي با انتقاد از طولاني بودن روند صدور مجوزها گفت: صدور پروانه‌ها دو الي شش ماه طول مي‌كشد كه به هيچ عنوان قابل قبول نيست كه بايد راهكاري عملياتي براي تسريع در صدور مجوزها در جلسه هفته آينده ارائه دهيد.
استاندار همدان در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از نحوه ارائه گزارش فرمانداران ابراز داشت: همه فرمانداران براي جلسه آينده در هفته آتي گزارش كاملي از نظارت بر تعيين تكليف‌ها و در دست اقدام‌ها ارائه دهند.
استاندار همدان ادامه داد: فرماندار نفر اول دولت در شهرستان است و مسؤول پاسخگويي به مردم محسوب مي‌شود و بايد اولويت رسيدگي به مسائل را خود تعيين كند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به طرح تحول نظام سلامت بيان كرد: در طرح تحول نظام سلامت، تمام بيمارستان‌هاي دولتي ملزم هستند كه تمام خدمات و ملزمات، دارو و بستري بيماران را تأمين كنند و هيچ كدام از اين موارد توسط بيمار تأمين نشود.
وي با بيان اينكه در طرح تحول نظام سلامت توسعه و بازسازي بيمارستان‌ها در برنامه‌هاي بعدي قرار دارد، تصريح كرد: سهم استاني طرح تحول نظام سلامت استان از محل افزايش نرخ حامل‌هاي انرژي قبل از 15 ارديبهشت ماه سال جاري به حساب استان واريز شده است.
وي خطاب به اعضاي كارگروه گفت: حل مشكلات جوانان و بيكاري آنها خداپسندانه، عاقلانه، توسعه‌اي و خدمت بزرگي به مردم است.
استاندار همدان با توصيه به مديران دستگاه‌هاي اجرايي بيان كرد: از حل مشكلات مردم دريغ نكنيد و با شعار، تبليغات و آمارسازي مشكلات استان حل نمي‌شود.
وي با تأكيد بر اينكه فرمانداران به موضوع توسعه و اشتغال در شهرستان‌ها بيشتر توجه كنند، خاطرنشان كرد: فرمانداران از من گلايه مي‌كنند كه چرا آنها را اينگونه خطاب مي‌كنم اما بجز فتحعلي حسيني كه چهارشنبه به سرپرستي فرماندار رزن معرفي شد كدام يك از آقايان براي پيگيري و راه‌اندازي واحد توليدي تعطيل با من تماس گرفته يا كدام رئيس صنعت و معدن براي حل مشكلات با ارائه راهكار با من تماس گرفته است؟ آقاي اقلامي دلش خوش است كه دبير كارگروه شده و كجا براي حل مشكل به من مراجعه كرده است؟
وي در بخش ديگري با انتقاد از ارائه گزارش فرماندار بهار گفت: اگر من در بهار هم نبودم آن چيزي كه آقاي فرماندار مي‌گويد را بيان مي‌كردم.
استاندار همدان خطاب به فرماندار بهار ابراز داشت: مگر جلسه قبل قرار نشد فرمانداران بر تعيين تكليف واحدها نظارت كنند تا آنها از فهرست سياه بانك‌ها خارج شوند تا بتوانند سرمايه در گردش دريافت كنند.
نيكبخت در پاسخ به اعتراض فرماندار كبودراهنگ كه كار فرمانداري سنگين است، گفت: آقاي قنبري شعار ندهيد من اينكه كار سنگين است و ديگر حرف‌ها را قبول ندارم.
وي افزود: اطلاعات خود را كامل كنيد و در حال حاضر صندوق توسعه ملي با 16 درصد سود بانكي تسهيلات در اختيار سرمايه‌گذاران قرار مي‌دهد.
استاندار همدان ادامه داد: مگر من فرماندار نبوده‌ام و بايد كه فرماندار كار داشته باشد و هيچ كار سياسي، اجتماعي مهمتر از اشتغال نيست.
وي تأكيد كرد: شهرستان كبودراهنگ 21 طرح داشت كه در طول چهار ماه گذشته نتوانسته‌ايد آنها را تعيين تكليف كنيد، ما براي شعار دادن نيامده‌ايم.
نيكبخت خطاب به دبير كارگروه اظهار كرد: چرا در فاصله جلسات از آقايان درباره آمادگي آنها براي ارائه گزارش سؤال نمي‌شود؟
وي اقلامي را هم در كنار فرمانداران جزو مشكلات دانست و تصريح كرد: ما قول داده‌ايم كه ظرف 24 ساعت جواز كسب دهيم و من مي‌خواهم بدانم كه آيا قول ما در اين مورد درست است؟
استاندار همدان كه خواهان حضور مديركل اقتصاد و دارايي در جلسه بود، گفت: آقاي عباسچيان كه معمولاً در زنجان است و بعيد مي‌دانم كه به جلسه بيايند.
وي ادامه داد: در باغ سبز نشان سرمايه‌گذاران داده‌ايم و همدان را بهترين استان براي سرمايه‌گذاري و صدور مجوز معرفي كرده‌ايم و وقتي چنين موضوعي را مطرح مي‌كنيم سرمايه‌گذار اعتماد مي‌كند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با طرح اين سؤال كه موضوع سيمان سپيده در چه مرحله‌اي است، خطاب به رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: آقاي سياري به كار شاخ و برگ ندهيد، ما براي اثبات خودمان نمي‌خواهيم كار كنيم و حاشيه نرويد و سيمان سپيده يكي از افتخارات استان است اما استعلامات آن مانده است.
استاندار همدان ابراز داشت: مديرعامل شركت فولاد ويان كه در هفته كار به عنوان واحد نمونه ملي كارآفريني معرفي شدند حضور دارند و اين شركت توانسته با زحمات و تلاش‌هاي مديرعامل و همه كاركنان افتخار بزرگي براي استان كسب كنند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن