تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812935645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین اعتبار رفع مشکل منطقه بورالان ماکو/زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سعادت اعلام کرد:
تامین اعتبار رفع مشکل منطقه بورالان ماکو/زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود
ارومیه- خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی از تامین اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات منطقه بورالان ماکو خبر داد و خواستار تعامل دستگاهها برای رشد و شکوفایی منطقه شد.



به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری ماکو با اشاره به برخي از عقب ماندگي ها و محروميت هاي موجود در منطقه ماكو افزود: برنامه ريزي هاي لازم براي تخصيص اعتبارات در جهت رفع مسائل و مشكلات مردم منطقه بويژه منطقه بورالان و مشکل شنهای روان و کم آبی انجام شده است. وی تعهد، تخصص، كارآمدي و شايستگي ملاك انتخاب فرمانداران آذربایجان غربی دانست و اظهار داشت: بومي يا غيربومي بودن ملاك انتصاب فرمانداران استان نيست بلكه افراد توانمند كه با شايستگي، تعهد و ايمان و همچنين با برقراري تعامل سازنده با مسئولان محلي مي توانند در راستاي تحقق اهداف دولت تدبير و اميد حركت كنند، بعنوان فرماندار و خدمتگزار مردم منصوب مي شوند. سعادت با بيان اينكه فرماندار، نماينده عالي دولت در محل ماموريت و حافظ و امانتدار حقوق مردم است، اعلام کرد: از فرمانداران استان انتظار مي رود تمام توان خود را در جهت تحقق و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد در منطقه بكار گيرند و در اين مسير ضمن ايجاد تعامل و هماهنگي با مسئولان محلي و بويژه ائمه جمعه و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي از ساير ظرفيت هاي موجود نيز استفاده كنند. استاندار آذربايجان غربي منطقه آزاد ماكو را ظرفيتي بزرگ براي استان و منطقه برشمرد و افزود: بر اساس قانون، مديرعامل منطقه آزاد ماكو، نماينده دولت و رئيس شوراي اداري و شوراي تامين در منطقه محسوب مي شود لذا ضروري است روساي دستگاههاي اجرايي و فرمانداران منطقه، براي اداره هر چه بهتر امور در شهرستان مربوطه، هماهنگي هاي لازم را با مديرعامل سازمان منطقه آزاد ماكو داشته باشند. وی همچنين به شعار سالجاري مبني بر "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي" اشاره و عنوان کرد: تمامي مسئولان استاني و مردم بايد در راستاي تحقق آرمان ها و منويات رهبر معظم انقلاب تلاش كنند. وي در ادامه، سرمايه گذاران را جهادگران عرصه اقتصاد دانست و گفت: بايد تمام زمينه ها و امكانات لازم را جهت حضور سرمايه گذاران و فعالان اقتصادي در استان فراهم کنیم تا بتوانيم شاهد رونق اقتصادي و توسعه زيرساخت ها در استان باشيم. استاندار آذربايجان غربي، تبلور مديريت جهادي مدنظر رهبر معظم انقلاب در جامعه را مرهون مشاركت مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: همه ما بايد دست به دست هم دهيم تا بتوانيم گام هاي مثبتي را در مسير تحقق اهداف مورد تاكيد مقام معظم رهبري در زمينه هاي اقتصاد و فرهنگ برداريم. در پايان اين مراسم،شاهين عليزاده بعنوان سرپرست فرمانداري شهرستان ماكو معرفي و از زحمات حمیدرضا احمديان فرماندار پيشين ماكو تقدير شد.


۱۳۹۳/۲/۱۳ - ۱۶:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن