تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814183947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجری تلویزیون حضورش در همایش «دلواپسیم» را تکذیب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: مجری تلویزیون حضورش در همایش «دلواپسیم» را تکذیب کرد
تهیه‌کننده و مجری برنامه «ثریا» که پیش از این در برخی از رسانه‌ها عنوان شده بود که او در همایش «دلواپسیم» شرکت کرده است، اعلام کرد که «متاسفانه و یا خوشبختانه، در همایش دلواپسان حضور نداشته‌ است.»
آفتاب: در متنی که این برنامه‌ساز تلویزیون به ایسنا ارسال کرده، همچنین نسبت به این مساله انتقاد شده است که متاسفانه برخی رسانه‌هایی که خبر کذب حضورش در همایش «دلواپسیم» را منتشر کرده بودند، بدون توجه به قانون مطبوعات درباره‌ی انتشار جوابیه در رسانه‌های منتشر کننده خبر، هنوز تکذیبه‌اش درباره‌ی عدم حضور در این همایش را منتشر نکرده‌اند.


محسن مقصودی در ادامه این متن افزوده است: وقتی می‌بینم این رسانه‌ها نه تنها زحمت انتشار تکذیبیه را هم به خودشان ندادند بلکه خبر کذبشان را از روی سایت‌هایشان هم برنداشته‌اند، دلوپسی‌ام برای بی‌اخلاقی این قبیل رسانه‌ها بیشتر می‌شود. دلواپسی از اینکه برخی از هر فرصتی برای تخریب، منتقدان استفاده می‌کنند.


مقصودی همچنین گفته است: با اتفاقات اخیر به خوبی می‌توان فهمید چرا در برخی رسانه‌های ما توجه به موضوعات اصلی و دغدغه‌های مردم و اخبار پیشرفت‌ها و چالش‌های علم و فناوری و اقتصاد کشور اینقدر مغفول مانده است.


وی ادامه داده است: گرفتار شدن در غل و زنجیرهای سیاسی و جناحی باعث گرفتاری در فرعیات و فراموش کردن اصلیات کشور می‌شود که از آن جمله همین اتفاق اخیر و دست زدن به تخریب رسانه‌های منتقد و مستقل به هر روش ممکن است.


تهیه‌کننده «ثریا» عنوان کرده است: در ابتدای انتشار خبر گمان می‌کردم واقعا برخی بدون غرض با دیدن عکس دچار سوء تفاهم شده‌اند و آن جوابیه را صادر کردم ولی با مشاهده رفتار اخیر حتی در نیت اولیه منتشرکنندگان آن خبر جعلی شک کردم.






تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن