تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815967439




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار لحظه به لحظه همایش “دلواپسیم”


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اخبار لحظه به لحظه همایش “دلواپسیم”
به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، ستاد برگزاری همایش دلواپیسم نوشت:

صدا و  اغلب مهمان های همایش در دقایق اولیه وارد سالن بصیرت شدند.جمعیت حاضر بسیار بیشتر از ظرفیت سالن بصیرت سازمان دانشجویی می باشد. عکس شهدای هسته ای و دست نوشته هایی در دستان دانشجویان و طلاب، "توسعه هسته ای حق مسلم ماست”، "ما دلواپس توسعه هسته ای هستیم” و …  در میان جمعیت انبوه حاضران خودنمایی می کند. ۱۸:۱۵ حجت الاسلام پناهیان ، دکتر فریدون عباسی ، مهدی محمدی ، فواد ایزدی ، کریمی قدوسی ،  نوبری ، حسینی  جهت پاسخگویی به سوالات حاضرین و رسانه ها به روی سن آمدند.حجت الاسلام پناهیان درباره  اهمیت و جایگاه مذاکره و نکاتی پیرامون آن را  بیان فرمودند.دکنر کوثری در پاسخ به سوال مطرح شده، در مورد عنوان برنامه «دلواپسم» نکاتی را پیرامون مذاکرات ژنو و منافع ملی بیان کرد.دکتر نوبری با اشاره به سوابق و جایگاه خود ، خود را یک دیپلمات شناسنامه دار معرفی کرد و اظهار داشت، هیچ یک از مسئولین، حاظر به جوابگویی به انتقادات حقوقی من در مورد متن توافقنامه ژنو نیستند.
وی افزود، کسانی  که به عنوان حامیان رئیس جمهور سخن می گویند هم باید شناسنامه خود را نشان دهند.سرنوشت نسل های آتی وابسته به این توافقنامه است؛ لذا باید تیم مذاکره کننده، تیمی تقویت شده از سوی ملت ایران و کارشناسان باشند.کارشناسانی که ایشان به رئیس جمهور پیشنهاد دادند : امین زاده ، سرمدی ، صدر ، شیخ الاسلام ، لواسانی
سخنان ایشان، تشویق حضار را به همراه داشت.دکتر فریدون عباسی:  ما براساس العلم سلطان وارد عرصه هسته ای شدیم منتها به بهانه های مختلف برای ایران پرونده سازی کردند و اکنون اقدام مشترک شتاب زده ای را امضا کرده اند. ۱۹:۰۰ کریم قدوسی: مردم صاحب انقلاب اند، همیشه دلواپسی باعث حفظ انقلاب شده اند.
ایشان با اشاره به صحبت های اخیر روحانی پیرامون واقع بین بودن و اهمیت نداشتن خوش بین و بد بین بودن، اظهار داشت تاکنون هیچ فردی این گونه با بیانات مقام معظم رهبری برخورد نکرده است.
بااشاره به شکایتی که از ایشان شده بود، فیلم نطق ایشان در مجلس شورای اسلامی پخش شد که با شعار «نه سازش نه تسلیم، یار ولایت هستیم» حضار خاتمه یافت.
وی همچنین به سیاست های داخلی و عملکردهای دولت در چند ماهه اخیر، نقدهایی را وارد کرد. همچنین با اشاره به سخنان مقامات امریکایی مبنی بر این که مذاکرات به بن بست رسیده است مگر آن که یک طرف کوتاه بیاید؛ اظهار داشت: این عظمت ملت است که امریکا را به پذیرش قدرت ایران وادار می کند. ۱۹:۱۵ حجت الاسلام رسایی با استقبال حضار وارد سالن شد.دکتر فواد ایزدی نکاتی را پیرامون تصریح اروپایی ها و امریکایی ما مبنی بر عدم وجود سلاح هسته ای در ایران بیان کرد. همچنان تناسب میان تحریم ها و عواید توافقنامه را مورد بررسی قرار داد. وی اقزود این برنامه ها و همایش ها نه تنها موجب تضعیف تیم مذاکره کننده نیست بلکه باعث رشد و اعتلای مذاکرات است. ۱۹:۲۳ دکتر سعید زیباکلام، از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران نیز وارد سالن شد. ۱۹:۲۵ دکتر مهدی محمدی: در توافقنامه اصلا موضوع هسته ای مطرح نیست. ما در گام اول طرف مقابل را راضی کردیم که فقط با ما حرف بزنند!! آنها گام نهایی را طوری در نظر گرفته اند که جناح مطلوبشان سرکار بیاید. و در آخر خط ایران ممکن است تنها یک عضو عادی باشد. همچنین امریکا می خواهد که ما را مطابق قوانین خود استانداردسازی کند! و مذاکره کنندگان این استانداردها را پذیرفتند. ۱۹:۳۵ دکتر محمدصادق کوشکی بیان کرد که مسأله اصلا مسأله هسته ای نیست. امریکایی ها بیان کردند که باید حکومت دینی را به خطر بیندازد. کوشکی همچنین گفت: بر این بیسوادی افتخار می کنیم تا در آینده بی شرف نباشیم. ۱۹:۴۵ مدعوین و اساتید حاضر در برنامه جهت امضای طومار به روی سن آمدند. ۱۹:۵۱ از اساتید حاضر در سالن تقدیر شد. جایزه دانشجویی شهید احمدی روشن به دکتر سعید زیباکلام، دکتر ، مهندس آبنیکی، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان، آقایان رسایی و قدیانی به نمایندگی از هفته نامه نه دی و روزنامه وطن امروز تقدیم شد.حضار با شعارهایی از قبیل”آزادی اندیشه امنیتی نمیشه” ، "صدا وسیمای ما موج سانسور را بشکن” از جایزه گرفتن قربانیان آزادی بیان استقبال کردند. ۱۹:۵۰ مادر شهید حاظر در سالن: از نماینده ها تقاضا کرد که تا پای جان دفاع کنند. ۲۰:۰۰ تعدادی دیگر از اساتید نیز روی سن به سخنرانی پرداختند.







تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن