تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سردار احمدی مقدم: تجمع کنندگان در میدان فاطمی مرتکب تخلف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سردار احمدی مقدم: تجمع کنندگان در میدان فاطمی مرتکب تخلف شدند تهران – ایرنا – فرمانده نیروی انتظامی در مورد تجمع اخیر در میدان فاطمی گفت: از نظر پلیس این گروه مرتکب تخلف شده است و اساسا این گروه ها نباید بدون مجوز وارد عرصه می شدند.


بگزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه چهارمین همایش تکریم حافظان وحی الهی درجمع خبرنگاران در پاسخ به سووال خبرنگاری مبنی اینکه آیا پلیس با تجمع اخیر در میدان فاطمی برخورد کرده است یا خیر؟ اظهار داشت: از کجا می دانید که با این تجمع برخورد نشده است.
وی تصریح کرد: هیچ گروهی نباید بدون مجوز تجمع کند زیرا در آن صورت باعث ایجاد ترافیک و زحمت می شود اما اگر مجوز بگیرند، فضا و مکان مناسب برای آنها تعبیه می شود و رفتارهای حاشیه ای با آنها صورت نمی گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: رفتار پلیس با تجمعاتی که آرام باشد،به شکل مداراست و این گروه،گروه متدینی بودند که حاشیه نداشتند.
سردار احمدی مقدم در پاسخ به سؤالی در مورد ضابطین قضایی،گفت: یکی از اشکالاتی که از گذشته وجود داشت این بود که همه ماموران ناجا ضابط شناخته می شدند و معلوم نبود که کدام اطلاعاتی یا خدماتی هستند.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: همچنین معلوم نبود ماموران نیروی انتظامی در ایام مرخصی می توانند با مجرم برخورد کند یا نه و این موضوع تفسیربردار و چالش آفرین بود.
سردار احمدی مقدم گفت:همه ماموران انتظامی با لباس در برخورد با جرائم مشهود باید ورود کنند و نباید با مشاهده جرم در جامعه بی تفاوت باشند.
فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: یکی از مسائل عمومی این است که ماموران نیروی انتظامی در برخورد با جرائم مشهود باید ضابط اجرایی قانون باشند اما در ورود به اماکن خصوصی نیاز به حکم قاضی است و اگر در این زمینه قانونی تصویب شود،مسلما ماموران نیز با ضوابط محکمتر وارد عمل شده و مردم نیز با حقوق خودشان آشنا می شوند.
سردار احمدی مقدم در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص استرداد مجرمین از امارات به ایران و پرونده فساد بزرگ مالی،گفت: پلیس امارات در استرداد مجرمین و پرونده های مشترک فعالیت خوبی داشته است و همیشه اهتمام در این موضوع وجود دارد.
وی ادامه داد: برخی اوقات نیز کار مشارکتی در تبادل اطلاعاتی برای مبارزه با مواد مخدر و شناورهای غیرمجاز بین پلیس ایران، اینترپل، مواد مخدر و ... وجود دارد و نتیجه این همکاری ها باعث شده حتی جرائم ایرانی ها نیز به طرز محسوسی کاهش یابد.
فرمانده نیروی انتظامی درپایان در پاسخ به سؤالی در مورد استرداد مجرمین از کشورهای خارجی گفت:استرداد مجرمین در خصوص افرادی است که در ایران جرم مرتکب شده و به کشورهای دیگر گریخته اند و استقلال قضایی حکم می کند که هر شهروندی در هر کشوری مرتکب جرم شد در همانجا به پرونده او رسیدگی شود.
اجتمام(4)**1293**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن