تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813165308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح الفتوح آموزش و پرورش، عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۱۱ب.ظ)
مسئول سازمان بسيج فرهنگيان استان قم: فتح الفتوح آموزش و پرورش، عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري است مسئول سازمان بسيج فرهنگيان استان قم با اشاره به ديدار فرهنگيان کشور با مقام معظم رهبري ابراز داشت: فتح الفتوح دستگاه عظيم آموزش و پرورش، داشتن خلاقيت و روحيه انقلابي و عمل به رهنمودهاي نوراني رهبر معظم انقلاب است.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس روحي با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري که روز چهارشنبه 17 ارديبهشت به مناسبت هفته معلم در جمع معلمان کشور ايراد شد، گفت: ايشان سه عنصر تعليم، تفکر و اخلاق را لازمه کار معلمان برشمردند و حقيقتا رهنمودهاي ايشان اکسير و داروي شفابخش آموزش و پرورش است.
وي با بيان اينکه ورود به بحث هاي جناحي و تصميم گيري بر اين اساس، چالش هاي جدي را براي آموزش و پرورش به دنبال داشته و خواهد داشت، گفت: بر اساس رهنمود مقام معظم رهبري اين موضوع به منزله ورود سم به پيکره آموزش و پرورش است و در اينصورت، به مرور زمان دستگاه آموزش و پرورش را ناکارآمد، نحيف و دچار ضعف، انحراف و انحطاط خواهد کرد.
مسئول سازمان بسيج فرهنگيان استان فرمايشات رهبر معظم انقلاب را سند راهبردي آموزش و پرورش و نقطه عطفي در گشايش خلاهاي اين دستگاه عريض و طويل کشور برشمرد و تاکيد کرد: عمر سياسي دولت ها محدود است و موازي کاري فرصت خلق جلوه هاي جديد را مي گيرد، بنابراين مجموعه مديران آموزش و پرورش بايد همّ و غمّ شان، توجه به مسئله اصلي آموزش و پرورش و سند تحول بنيادين باشد.
وي با اشاره به نقش معلمان و مديران خلاق در پيشبرد اهداف سند تحول ابراز داشت: معلمان و مديران جوان، متعهد، شجاع و انقلابي با روحيه خلاقانه و جوهره تدين و خدامحوري و بدور از وابستگي هاي جناحي مسير نفس گير تحقق اهداف اين سند را ميانبر طي مي کنند.
روحي به نقش بسيج فرهنگيان در اين راستا اشاره کرد و افزود: بسيج فرهنگيان به عنوان تشکيلاتي نظام يافته از يک طرف به خيل عظيم ميليوني بسيج مستضعفين و از طرف ديگر به نيروي انساني خدوم، فعال، جدي، بانشاط، متدين و انقلابي موجود در آموزش و پرورش متصل است.
وي يادآور شد: بسيج فرهنگيان مي‌تواند در راستاي اجرايي شدن منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري که همان فتح الفتوح آموزش و پرورش است، اين مجموعه مهم و سرنوشت ساز را هم در پر کردن خلاهاي گوناگون و هم در آموزش علوم، آموزش تفکر اسلامي و تربيت انسان هاي مؤدب، پرهيزکار، مهربان، اهل ابتکار، انقلابي، عطوف و حليم ياري رساند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن