تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815621045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه بر انتظارهای مقام معظم رهبری جامه واقعیت بپوشاند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس بسیج سازمان صدا و سیما:
رسانه بر انتظارهای مقام معظم رهبری جامه واقعیت بپوشاند
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما در همایش سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج سازمان صدا و سیما گفت: ما باید بر انتظارهای مقام معظم رهبری جامه واقعیت بپوشانیم.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران جعفری رئیس بسیج سازمان صدا و سیما در سومین دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه‌های صالحین سازمان صدا و سیما گفت: ما باید انتظارهای مقام معظم رهبری را جامه واقعیت بپوشانیم و این را باید نیروهای متعهد و متخصص انجام دهند زیرا این حرکت را باید با تعهد در مسیر دینی هدایت کنند و در این زمینه دستگاه صدا و سیما نیز باید از مدیریت، تخصص و کارآمدی برخوردار و همچنین مبتنی بر دانش و تقوا باشد زیرا تاکید مقام معظم رهبری بر این است که جوانان در این مسیر تربیت و مسلط شوند و این باید در دستور برنامه‌ریزی مدیران و مسئولان صدا و سیما قرار بگیرد.
 
دکتر جعفری درباره اینکه اشخاص غیر نباید بتوانند در سازمان صدا و سیما ورود کنند تصریح کرد: اکنون باید از این تشکیلات مراقبت شود تا در اختیار اشخاص غیر قرار نگیرد زیرا براساس تاکید مقام معظم رهبری، دستگاه صدا و سیما باید در اختیار انسان‌های مومن، متعهد و متخصص قرار بگیرد.  
 
وی با اشاره به اینکه غیرمتعهدان حق کار در سازمان را ندارند خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کسانی که نگاهشان نگاه ضددین است در رسانه ملی و صدا و سیما کار کنند.
 
جعفری با اشاره به تهاجم دشمنان به نظام و ایده‌های ملت ایران در برابر دشمنان گفت: مسئله دیگر این است که اگر جبهه حق تهاجمی کار کند، برنده است زیرا ما عقیده داریم و اگر ما با این ایده در برابر دشمنان و غرب تهاجم کردیم برنده هستیم و این نکته‌ای است که مقام معظم رهبری در فرمایش خودشان به آن اشاره دارند.
 
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به اهداف مقام معظم رهبری برای سازمان صدا و سیما افزود: یکی از اهدافی که مقام معظم رهبری برای سازمان صدا و سیما در نظر دارد این است که انقلاب اسلامی گسترش یابد و زمینه‌سازی اخلاق و تربیت صورت گیرد و این مربوط به سال 64 است.
 
وی ادامه داد: تنها چیزی که مقام معظم رهبری از این رسانه صدا و سیما می‌خواهند تحکیم انقلاب، وحدت و گسترش اخلاق است زیرا براساس فرموده مقام معظم رهبری کسانی باید در صدا و سیما بیایند که اخلاق‌مدار باشند چون هدایت محوری برای رسانه مدیریت و هدایت فکری و روحیه و اخلاق است.
 
جعفری افزود: اگر می‌خواهیم در سازمان صدا و سیما تراز انقلابی ایجاد کنیم و به تراز انقلابی مورد نظر مقام معظم رهبری دست پیدا کنیم و برای این که بتوانیم این تشکل را ایجاد کنیم، نیازمند این هستیم که فراگیری، قدرت سالم و هوشمندانه داشته باشیم تا از نظام آموزشی و تربیتی منسجم برخوردار شویم.
 
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه حضور بسیج در سازمان صدا و سیما محقق کننده حاکمیت انقلاب است تاکید کرد: این تشکیلات تنها با حضور بسیج محقق می‌شود زیرا این بسیج است که حضور خود را در همه عرصه‌های انقلاب ثابت کرده و در این روند تاثیرگذاری داشته است.
 
رئیس بسیج سازمان صدا و سیما با بیان این که رسانه صدا و سیما چگونه می‌تواند موفق باشد ادامه داد: اگر می‌خواهیم رسانه موفق باشد باید بسیج را در مجموعه رسانه ملی حاکم کنیم زیرا رسانه مبتنی بر اخلاق و تعهد است.
 
انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن