تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820377690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازي نرخ بليت هاي هواپيما از 28 ارديبهشت اجرا مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۱۴ب.ظ)
قائم مقام وزير راه در امور هوانوردي؛ آزادسازي نرخ بليت هاي هواپيما از 28 ارديبهشت اجرا مي شود قائم مقام وزير راه در امور هوانوردي و هواشناسي از آزادسازي نرخ بليت هواپيما از 28 ارديبهشت خبر داد و گفت: اجراي اين مرحله از آزاد سازي مشروط به نظر رييس جمهور است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، علي محمد نوريان در حاشيه مراسم توديع مدير عامل جديد شرکت فرودگاه هاي کشور در نشست خبري امروز خود با اعلام خبر آزادسازي نرخ بليت هواپيما از 28 ارديبهشت گفت: شوراي عالي هواپيمايي پس از بررسي هاي طولاني در آخرين جلسه خود مصوب کرد تا آزادسازي قيمت بليط هواپيما در 28 ارديبهشت سال جاري اجرايي شود.
وي گفت: بزودي طرح آزادسازي نرخ و مسير هوايي به اجرا گذاشته مي شود که در حال حاضر3 شرکت ايران اير، ماهان و آسمان شرايط اجراي اين قانون را دارند.
نوريان با بيان اين که در آزادسازي نرخ بليط دسته بندي هاي مختلف خواهيم داشت، خاطر نشان کرد: اميدواريم تا با اجراي اين طرح اين سه شرکت مذکور به مابقي شرکت‌ها هم در اين زمينه کمک کنند چرا که شرکت هاي باقي مانده فعال عموماً چارتري هستند و پرواز منظمي ندارند و در حال حاضر فروش بليت هاي اين شرکت ها از طريق آژانس ها به فروش مي رسند.
وي با بيان اين که ابلاغ اين بخش نامه براي اجرا بسته به نظر رئيس جمهوري کشور دارد عنوان کرد: چنانچه رئيس جمهوري مجوز اين کار را صادر کندما مکلفيم تا از 28 ارديبهشت ماه امسال آزادسازي نرخ بليط هواپيما به صورت کنترل شده انجام عملياتي کنيم.
نوريان در ادامه با اشاره به اينکه ما مي خواهيم فروش بليت را نظام مند کنيم گفت: در شيوه جديدي که تعريف شده است به مسافران قدرت انتخاب در زمينه هاي خدماتي مانند غذا و حمل بار را دارند ضمن اينکه اين امر بستري براي متغيرکردن قيمت بليت ها است.
قائم مقام وزير راه در امور هوانوردي و هواشناسي با اشاره به اين که فروش بليت چارتري از سيستم حذف نمي شود، افزود:عمده ترين مشکل ايرلاين هايي که فروش چارتري دارند بحث اقتصادي است که با مشکلاتي که در بدهي سوخت، گراني ارز و نبود قطعات روبرو هستند مجبورند که پرواز ها را چارتر کنند.
وي در پايان گفت:در حال حاضر رقم بدهي شرکت هاي هواپيمايي حدود 600 ميليارد تومان مي رسد که اين بدهي به شرکت پالايش و پخش است ضمن اينکه با ما با مذاکراتي که با مسوولان نفتي داشته ايم مقرر شد تا نرخ سوخت تحويلي شرکت نفت به ايرلاين ها از اول فروردين سال جاري براي هر ليتر 500 تومان به طور تثبيت شده باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن