تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد سه تشکل دانشجویی به لغو یک تجمع


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انتقاد سه تشکل دانشجویی به لغو یک تجمع تهران - ایرنا - سه تشکل جامعه اسلامی دانشجویان، بسیج دانشجویی و تشکیلات دفتر تحکیم وحدت دانشگاه صنعتی شریف نسبت به لغو یک تجمع دانشجویی درمقابل مجلس شورای اسلامی انتقاد کردند.


به گزارش خبرنگار تشکل های دانشجویی ایرنا، نماینده جامعه اسلامی دانشجویان امروز یکشنبه در نشستی خبری که در دانشگاه شریف برگزار شد، اظهار کرد: دانشجویان برآن بودند تا با برگزاری این تجمع ابراز نگرانی خود را از توافق هسته ای اعلام کنند اما متاسفانه استانداری تهران موافقت نکرد.
ابوالفضل شفیعی افزود: ما نسبت به ژنو توافق دلواپسیم و به دنبال آن بودیم که با تجمع در مقابل مجلس دلواپسی خود را عنوان کنیم.
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان اظهار داشت: حضور پر رنگ تر مجلس در پیگیری مذاکرات ژنو یکی از هدف های ما برای این تجمع بود .
نماینده بسیج دانشجویی نیز دراین نشست خبری گفت: تجمع ما در مقابل مجلس به معنی نگرانی جامعه دانشگاهی نسبت به توافق ژنو بود که لغو آن توسط استانداری تهران توجیه چندانی نداشت.
امیرحسین کریمی افزود: استانداری تهران دلیل لغو این تجمع را نبود زمان کافی برای بررسی عنوان کرد ، از این رو ما از وزارت کشور و استانداری تهران می خواهیم که موضع رسمی خود را در قبال این تجمع ها عنوان کنند.
محمدحسین قائدشریف نماینده تشکیلات دفتر تحکیم وحدت با اعلام اینکه این دفتر درخواست رسمی برگزاری تجمع مقابل مجلس را برای استانداری تهران ارسال کرده است، گفت: زمانی پیش آمده که تشکل های دانشجویی یک صدا نسبت به توافق نامه هسته ای ایران ابراز نگرانی می کنند و خواهان پاسخ دولت به این نگرانی ها هستند.
وی افزود: ما دوستداران دولت هستیم و امیدواریم که دولت نقد ما را به پای دلسوزی ما بگذارد.
مهدی زینالو نماینده کمیته دانشجویی حفظ دستاوردهای هسته ای ایران در این نشست خبری از دولت خواست که نسبت به منتقدین جبهه گیری نکرده و فضا را برای نقد سازنده باز کند.
فراهنگ (3) ** 9303** ل.ا**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن