تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد برای سربازان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد برای سربازان
اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد برای روحانیون سربازان ، دانشجویان و مربیان مدارس از جمله برنامه‌های سازمان بهزیستی کشور در سال جاری می‌باشد.
محسن روشن‌پژوه مدیر کل دفتر پیشگیری و  درمان اعتیاد در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سازمان بهزیستی کشور در سال گذشته برای پیشگیری و درمان اعتیاد با توجه به عملکرد و تحلیل وضعیتی که از اعتبار سازمان بدست آورد برنامه‌های عملیاتی طراحی نمود که در آن با توجه به گروه مخاطبین، جنسیت‌ها، سنین مختلف و گروه‌های اولیه و ثانویه اقداماتی خاص برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی در نظر دارد با توجه به ارزشیابی نتایج برنامه‌های گذشته خود را کیفی سازی نماید تا بتواند آن را در حاشیه شهرها،محلات روستایی و شهری، مهد کودک ها و محیط‌های کارو.... اجرا نماید.

روشن‌پژوه با اشاره به بحث پیشگیری از اعتیاد در گروه‌های ثانویه افزود: اجرای طرح پیشگیری در خانواده‌هایی که فرد معتاد دارند و برنامه‌ریزی برای گروه های خاص مانند، روحانیون، اصحاب رسانه، سربازان، دانشجویان، مربیان مدارس می‌تواند در کاهش پیشگیری از اعتیاد نقش مهمی را ایفا نماید.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌‌های آموزشی را در قالب DVD و کتابچه برای این افراد در نظر گرفته ایم که ا ین امر با کمک گرفتن از کارشناسان مرتبط در آ ن حوزه‌ها محقق خواهد بود.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن