تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816490478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت جایگاه شوراها با حمایت نمایندگان مجلس محقق می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین ظاهری:
تقویت جایگاه شوراها با حمایت نمایندگان مجلس محقق می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با حمایت نمایندگان مجلس و تقویت جایگاه شورا، واگذاری مسئولیت های قانونی بیشتر به منتخبان مردم و استفاده از اعضای ادوار گذشته می توان توسعه شهری را شتاب بیشتری بخشید و رضایت شهروندان را جلب کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، نشت اعضای ادواری شورای اسلامی شهر قزوین شنبه شب با حضور 17 تن از اعضاء شوراهای دوره اول تا سوم، داود محمدی و حجت الاسلام مرتضی حسینی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در تالار مفاخر شهرداری قزوین برگزار شد.

در این مراسم عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: نمایندگان ملت در شوراها در دوره های گذشته هر کدام به فراخور توانمندی و تخصص خود توانستند گامی در مسیر عمران و آبادانی شهر بردارند و امروز شورای جدید در تداوم خدمات گذشته تلاش می کند در خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکند. ظاهری افزود: خوشبختانه در شورای اول با ریاست دکتر فامیلی تدوین آئین نامه صورت گرفت و در دور دوم با ریاست آقای نیکویه فعالیتها تداوم یافت و چهار هزار مورد نامگذاری در دوره اول از کارهای انجام شده است. وی تصریح کرد: شوراها برای رشد سریعتر به وجود زیرساختها نیازمندند و باید همه تلاش خود را برای تامین آن بکارگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآورشد: تجارب شوراهای گذشته بسیار ارزشمند است و لازم است با استفاده از نظر و دیدگاه همه اعضاء دوره های اول تا سوم برای خدمت مطلوب به مردم همت کنیم.

در این نشست فامیلی رئیس شورای اسلامی دوره اول در خصوص دفاع از حقوق مردم و توجه به کارکرد مساجد، عباس نیکویه رئیس شورای دور دوم در خصوص پیگیری نمایندگان مجلس برای واگذاری بیشتر کارها به شورا، رفع موانع بر سر راه تقویت جایگاه شورا، رصد مشکلاتت شهری و کمک به حل آنها، آتوسا بیات در مورد استفاده از مشارکت مردم در کارها برای پویایی و نشاط شهر، علی حسن ظاهری در مورد توجه به مسائل فرهنگی، استفاده از دیدگاه کارشناسان برای توسعه شهری، تشکیل 200 جلسه در مدت چهارسال برای کارگروه قزوین به علاوه 20، اداره هوشمندانه شهر، توجه به حاشیه نشینی و مشکلات آن، صیانت از زمینهای ارزشمند شهری، و صیانت از جایگاه فرهنگی و تاریخی مطالبی بیان کرد. در ادامه مسلم بیدخام گفت: شورا آئینه تمام نمای خواسته های شهروندان است اما امروز نیازها و خواسته ها تفاوت کرده لذا باید شورا با این تغییرات در مسیر تامین نیازهای به روز مردم حرکت کند. علی شهروزی هم گفت: شیوه های مدیریتی در دوره جدید باید بازنگری شود و با بهره مندی از همه دیدگاهها زمینه تقویت جایگاه شورا و توسعه شهری بخوبی برداشته شود. خورشیدی عضو دیگر شورا در دوره سوم هم در خصوص صیانت از باغهای سنتی و آشنایی مردم با امور شهری نکاتی را متذکر شد.

غلامحسین شیری هم اظهارداشت: رفتار سازمانی برای رسیدن به توسعه شهری به منابع انسانی، اعتبار و امکانات و تکنولوژی نیازمند است. وی افزود: برای نیروی انسانی باید برنامه داشت و برای رسیدن به تحول لازم است مدیران شهری اندیشه کنند تا از سرمایه های ارزشمندی انسانی بخوبی استفاده شود.

شیری افزود: برای واگذاری امور تصدی گری به بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران بومی و حذف واسطه ها فکری شود و شورا با نظارت بر امور به کیفی بخشی فعالیتها کمک کند. این عضو سابق شورا بیان کرد: با اصلاح طرح تفضیلی باید برای 18 روستایی که به شهر ملحق شده اند فکری کنیم تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود. خانلری هم در مورد استفاده از دیدگاه اعضاء سابق شورا و حسین مردعلی در خصوص بستر سازی برای آسیب شناسی مشکلات شوراهای قبلی و جلوگیری از خطاهای مجدد و ارتقاء جایگاه شورا نکاتی را یادآورشد.


۱۳۹۳/۲/۲۱ - ۰۸:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن