تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812599903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) ذخیره ی ارزشمند فرهنگی ری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) ذخیره ی ارزشمند فرهنگی ری است شهرری - ایرنا - معاون امور روحانیون و حوزه های علمیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، گفت: حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) با بیش از 500 طلبه مردم و زن یک خیره ارزشمند فرهنگی برای شهرری محسوب می شود.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈمحمد تقدیریˈ روز یکشنبه در بازدید اعضای هیات موسسه انجمن صنفی خبرنگاران شهرری از نمایشگاه ˈخرافات و برداشت های اشتباه از احکام شرعیˈ و ˈمجموعه خانه علم و آسمان نمایˈ حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، اظهار داشت: رسانه ها زبان گویای فعالیت های مسوولان و کارگزاران مردم به شمار می روند.
وی با بیان اینکه، فعالیت های بسیاری در تمام عرصه ها انجام می شود اما به سمع و نظر مردم نمی رسد، به فرمایشات امام راحل خطاب به مسوولان مبنی بر اینکهˈشما کارهایی که می‏کنید را به مردم بگوییدˈ اشاره کرد و افزود: مسوولان همواره بایستی گزارش کار و اقدامات انجام شده در حوزه های کاری و مدیریتی خود را از طریق رسانه ها به مردم منتقل کنند.
سرپرست حوزه علمیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، در ادامه، با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که ری قبله تهران است، تاکید کرد: بایستی از استعدادها و پتانسیل های موجود در شهر ری به به نحو شایسته ای استفاده کرد و آن را به کار گرفت.
تقدیری تصریح کرد: حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) با بیش از 500 طلبه زن و مرد یک ذخیره ارزشمند فرهنگی برای شهرری محسوب می شود.
وی در ادامه با بیان اینکه، ارائه اطلاعات صحیح از اندیشه ها و اعتقادات دینی از سوی رسانه ها جامعه را هر چه بیشتر با آرمان ها و اخلاق دینی آشنا می کند، اقدام ارزشمند پژوهشی معاونت امور روحانیون و حوزه های علمیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در خصوص برپایی نمایشگاه بررسی خرافات و برداشت های نادرست از احکام شرعی در بین مردم را از آن جمله دانست.
تقدیری در خصوص چگونگی شکل گیری این نمایشگاه خرافه زدایی گفت: روحانیت فاضل با همکاری مشاورین فعال در آستان عبدالعظیم حسنی (ع) با جمع بندی سوالات و آسیب شناسی دینی مردم و زائرین بسیاری از خرافات ذهنی و رفتارهای شایع نادرست در جامعه را شناسایی و به آن پاسخ داده است.
وی با بیان اینکه، پاسخ های مناسب و مستندی در خصوص بسیاری از این خرافات دینی از مراجع و آیات عظام دریافت و به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این مجموعه پژوهشی در طول دو سال گذشته به صورت نمایشگاه در صحن مطهر عبدالعظیم حسنی (ع) و همچنین سازمان های مختلف به نمایش عموم گذاشته شده است.
تقدیری در ادامه ضمن تاکید بر پرهیز مردم از هرگونه رفتارهای خرافی در جامعه گفت: تنها توکل بر خداوند متعال و توجه به هدایت و ارشادهای معصومین (ع) ما را از توسل به مسائل غیر واقعی بی نیاز می کند و به طور حتم توجه به برخی خرافات انسان را از مسیر اصلی تکامل دینی دور خواهد ساخت.
ˈاسماعیل شاه محمدیˈرییس انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان ری نیز در ادامه این بازدید، بر ارتباط هرچه بیشتر حوزه عبدالعظیم حسنی (ع) با رسانه های محلی و پوشش هرچه مطلوب تر فعالیت ها و عملکرد آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد.
در ادامه این بازدید اعضای هیات موسس انجمن صنفی خبرنگاران از رادیوی ژنراتوری، تابلوی تصاویر پنهان، تابلوی تصاویر متحرک، تابلوی امواج مافوق صوت، مجموعه ای از تجهیزات و سیستمهای خورشیدی، آسمان نمای مسطح، آسمان نمای دیجیتال یا سینما نجومی، موزه تاریخ طبیعی ایران و ری شامل سنگها، کانیها و همچنین فسیلهای جانوری و گیاهی بخشی از دیدنی های مجموعه خانه علم و آسمان نمای حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) بازدید کردند.
1724/703
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن