تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هلاکت 4 شرور و دستگیری و مجروح شدن چند قاچاقچی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هلاکت 4 شرور و دستگیری و مجروح شدن چند قاچاقچی تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از هلاکت چهار شرور مسلح و دستگیری و زخمی شدن چند قاچاقچی طی شب گذشته در مرزهای کشور خبر داد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین ذوالفقاری» افزود: ماموران مرزبانی شب گذشته(جمعه) حین کنترل نوار مرزی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود 15 شرور مسلح به حریم امنیتی مرز کشور مطلع شده و بلافاصله به آنان دستور ایست دادند.
وی تصریح کرد، با بی توجهی اشرار و شلیک آنان به سمت ماموران، مرزبانان نیز با آتش پرحجم خود پاسخ آنان را دادند و دو نفر از آنان را به هلاکت رسانده و یک نفر دیگر را نیز دستگیر کردند.
ذوالفقاری افزود: مرزداران بلافاصله منطقه درگیری را تحت کنترل کامل خود درآوردند و با روشن شدن هوا، اقدام به پاکسازی منطقه کردند که مجددا دو نفر از اشرار که پنهان شده بودند به سمت ماموران تیراندازی کردند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزداران نیز با سرعت عمل موفق شدند هر دو شرور را به هلاکت برسانند و در بررسی آثار بجای مانده در منطقه درگیری مشخص شد هشت نفر دیگر از این گروه در درگیری شب گذشته مجروح و به پاکستان متواری شده اند.
این مقام بلندپایه در مرزبانی کشور در ادامه از یک درگیری مسلحانه دیگر طی شب گذشته در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد و افزود: در پی این عملیات نیز از ورود 97 کیلوگرم تریاک به کشور جلوگیری شد.
وی گفت: در پی این درگیری ها هیچگونه آسیبی به نیروهای مرزبانی وارد نشده است.
اجتمام(1) ** 9105 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن