تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812974638




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری شرور متواری در قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دستگیری شرور متواری در قم قم - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یکی از اراذل و اوباش متواری در این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ˈحمید رضا اسدیˈ روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: این فرد شرور متواری از دست قانون که برای مردم رعب و وحشت ایجاد می کرد با تلاش ماموران کلانتری 20 قم دستگیر شد.
وی با اشاره به این که متهم مرتکب چندین فقره سرقت و خرده فروشی مواد مخدر شده و سرکردگی ارازل و اوباش را برعهده داشته است بیان داشت: ماموران با فعال سازی منابع اطلاعاتی ، وی را در محل پاتوق خود شناسایی کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم ادامه داد: در نهایت این فرد شرور پس از درگیری با ماموران دستگیر و به دست قانون سپرده شد.
گفتنی است پایگاه خبری پلیس قم اشاره ای به هویت و شهر محل سکونت این متهم نکرده است.

** جاساز شیشه در فرمان خودرو
با تلاش ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قم در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژوه 405 بیش از دو کیلوگرم شیشه کشف شد.
رییس پلیس مبارزه به مواد مخدر استان قم در این رابطه افزود: ماموران یگان امداد قم در داخل یکی از پمپ بنزین های استان به یک دستگاه پژوه 405 مشکوک شده و بازرسی آن پرداختند.
سرهنگ ˈمنوچهر طالبیˈ با اشاره به این که راننده و سرنشین خودرو قصد فرار از محل را داشتند گفت: با عکس العمل سریع پلیس، متهمان
دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان بیش از دو کیلوگرم شیشه کشف شد.
به گفته رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم این مواد مخدر به طرز ماهرانه ای در بدنه و فرمان خودرو جاسازی شده بود. ک/1
7408 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن