تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 19 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810293282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهر رویاها آماده بهره‌برداری است/ عدم انطباق نظر پیمانکار و شریک چینی مانع فروش بلیط


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان امینی:
شهر رویاها آماده بهره‌برداری است/ عدم انطباق نظر پیمانکار و شریک چینی مانع فروش بلیط
اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آماده شدن شهر بازی رویاها برای بهره‌برداری شهروندان گفت: البته عدم انطباق نظر پیمانکار و شریک چینی هنوز فروش بلیط به شهروندان برای استفاده از این شهر بازی را با مشکل مواجه کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، رضا امینی صبح شنبه در سی و ششمین جلسه‌ علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اقدامات خوب سازمان قطار شهری اصفهان طی چند ماه گذشته اظهار داشت: خوشبختانه واگن‌های متروی به سمت اصفهان حرکت کرده و امیدواریم هر چه زودتر فاز یک مترو برای رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شود. وی تسریع در راه‌اندازی ایستگاه‌های میدان امام حسین(ع) و انقلاب را نیز ضروری عنوان کرد و ادامه داد: باید برنامه‌ریزی‌‌های راه‌اندازی خط دو متروی اصفهان نیز هر چه سریعتر و با دقت دنبال شود. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرهنگسازی در راستای مصرف بهینه‌ آب و برق با توجه به فرارسیدن ایام تابستان اظهار داشت: با توجه به گرم شدن هوا پیش‌بینی می‌شود که تابستان پرتنشی را پیش رو داشته باشیم و باید فرهنگسازی در خصوص استفاده‌ی صحیح از آب و برق انجام شود. وی در ادامه به تصویب حذف هزینه‌ بیمه‌های ساختمانی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: این مصوبه بار سنگینی را بر دوش شهروندان خواهد گذاشت که در آینده مشکل ساز خواهد بود. امینی ادامه داد: از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که بررسی بیشتری را بر روی این موضوع داشته باشند. وی در خصوص نامناسب بودن خودروهای جدول شور شهرداری نیز گفت: این خودروها به منظور نظافت جدول خیابان‌ها فعالیت می‌کنند و این در حالی است که این خودروها فیلترهایی را دارند که آلودگی مضاعفی را به سطح بالا می‌دمند و آلاینده‌های خاصی را به هوای شهر وارد می‌سازند که امیدواریم مسئولان خدمات شهری به این مساله بیش از گذشته اهمیت دهند. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به آماده شدن شهر بازی رویاها برای بهره‌برداری شهروندان گفت: البته عدم انطباق نظر پیمانکار و شریک چینی هنوز فروش بلیط به شهروندان برای استفاده از این شهر بازی را با مشکل مواجه کرده است. دفاتر حقوقی حمایت از شهروندان راه‌اندازی شود علیرضا نصر اصفهانی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه و در قالب تذکر راه‌اندازی دفتر حقوقی حمایت از شهروندان اصفهان را ضروری دانست و افزود: مدیریت شهری اصفهان باید در کنار فعالیت‌های خوبی که انجام داده است برای آرامش خاطر شهروندان این دفاتر را راه‌اندازی کند تا الگو سازی خوبی نیز برای دیگر شهرهای کشور انجام شود. وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر برخی از شهرهای کشور از جمله تهران، کرج و اراک آمادگی خود را برای استفاده از بنزین یورو 4 اعلام کرده‌اند، بیان داشت: ضروری است که مسئولان شهر اصفهان زیرساخت‌های لازم برای استفاده از این نوع سوخت را در شهر اصفهان فراهم کنند تا در آینده کمتر شاهد افزایش آلاینده‌های سطح شهر باشیم. این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان امر به بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان نیز گفت: چهار سال است که مسئولان اعتبار مورد نیاز برای بهره‌برداری از این ورزشگاه را 30 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند و چنانچه به این امر توجه نشود هر سال که بگذرد با توجه به تورم باز هم به 30 میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری از این ورزشگاه نیاز است.

 




۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۱:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 689]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن