تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820910717




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 70 درصدي مشارکت‌هاي مردمي در شهرستان ايجرود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۱ق.ظ)
افزايش 70 درصدي مشارکت‌هاي مردمي در شهرستان ايجرود مدير کميته امداد شهرستان ايجرود از افزايش 70 درصدي مشارکت هاي مردمي در شهرستان ايجرود خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد مسعود حسيني اظهار کرد: سالانه بيش از 45 طرح مشارکتي که همه آنها برگرفته از سنت هاي حسنه اسلامي است، توسط کميته امداد اجرا مي شود.
وي با اشاره به اينکه يکي از عمده طرح هاي اجرايي کميته امداد ايجرود جمع آوري صدقات است، بيان کرد: در حال حاضر بيش از 5 هزار و 700 صندوق صدقه در ايجرود وجود دارد.
مدير کميته امداد شهرستان ايجرود همچنين طرح اکرام ايتام را يکي ديگر از طرح هاي پردرآمد اين شهرستان عنوان کرد و گفت: تعداد حاميان همکار با کميته امداد ايجرود در قالب اين طرح 412 نفر است که اقشار مختلف را شامل مي شود.
اين مسئول همچنين با اشاره به جشن نيکوکاري، جشن عاطفه ها، کمک هاي خاص و وجوهات اماني، طرح محسنين، طرح مفتاح الجنه، طرح‌هاي رضوان، کوثر و ماعون اضافه کرد: هريک از اين طرح ها با نيت خاصي در راستاي حل مشکلات محرومان اجرايي مي شود.
وي با اشاره به اينکه سال گذشته در قالب طرح هاي مشارکتي اجرايي در شهرستان ايجرود 15 ميليارد و 419 ميليون ريال کمک مردمي جمع آوري شد، بيان کرد: اين رقم در مقايسه با سال قبل از آن 70 درصد افزايش يافته است.
مدير کميته امداد شهرستان ايجرود در پايان با تقدير از همکاري مطلوب مردم شهرستان ايجرود در طرح هاي اجرايي اين نهاد از آنها خواست در ادامه سال جاري کميته امداد را در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف همراهي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن