تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای ایجاد پارک علم و فناوری در کمیته امداد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > رفاه و آسیب های اجتماعی
آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای ایجاد پارک علم و فناوری در کمیته امداد
معاون علمی وفناوری رئیس جمهوری از آمادگی بنیاد ملی نخبگان برای راه اندازی پارک علم وفناوری و مراکز رشد در مجموعه کمیته امداد خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سورنا ستاری روز شنبه در همایش تجلیل از نخبگان و جلوه های خودباوری کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: نخبگان و مخترعان احتیاج به مشاوره های بیمه و مالیات دارند و داشتن ضمانت برای ادامه فعالیت آنها یکی از الزامات محسوب می شود که اجرای این برنامه ها جزو امور بنیاد نخبگان است. وی تصریح کرد: از کمیته امداد می خواهیم که فعالیت و امور نخبگان و کارآفرینان را بطور شاخص پیگیری و عضویت آنها را در صندوق تضمین و برای ادامه فعالیت آنها سرمایه گذاری کند. ستاری با بیان اینکه در دوره جدید، بنیاد ملی نخبگان از حالت شناسایی افراد بیرون آمده، افزود: نخبگان و مخترعان و کارآفرینان باید توانمند شوند و توانمندسازی به معنای کارمند دولت شدن نیست، بلکه به هر نحوی باید وارد بازار کار شوند. وی به کمیته امداد توصیه کرد امکانات لازم را برای حمایت از نخبگان و کارآفرینان در این نهاد مستقر کند. ستاری با بیان اینکه نخبگان تحت پوشش کمیته امداد جزو افرادی هستند که سختی های زیادی کشیده اند، گفت: طرحهای تولیدی و اختراع های ثبتی این افراد جزو طرح های بهتر و مطلوب تر محسوب می شود، زیرا این افراد سختی های یبشتری را متحمل شده اند. معاون رئیس جمهوری ادامه داد: بنیاد ملی نخبگان این آمادگی را دارد که آموزشهای لازم را در این راستا به اقشار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) ارایه دهد و این نهاد نیز باید مشکلات فرهنگی آنان را رفع کند.


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۱:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن