تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803873925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات اجرایی طرح تحول نظام سلامت در مازندران بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازدید معاون وزیر بهداشت از بیمارستان های دولتی ساری مشکلات اجرایی طرح تحول نظام سلامت در مازندران بررسی شد ساری- ایرنا- معاون وزیر بهداشت در امور توسعه و مدیریت منابع انسانی به منظور بررسی مسایل و مشکلات اجرایی طرح تحول نظام سلامت ، از بیمارستان های دولتی شهرستان ساری بازدید کرد.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، بازدید دکتر ˈ ایرج حریرچی ˈ شب گذشته و از بیمارستان های امام خمینی (ره) و بوعلی سینا ، مرکز تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) و مرکز روانپزشکی و سوختگی شهید زارع ساری انجام شد.
معاون وزیر بهداشت در حاشیه این بازدید گفت : هدف از اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش هزینه های درمانی مردم در مراکز درمانی دولتی است.
وی با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر در مورد افزایش جمعیت ، افزود : به همین منظور در بسته نظام تحول سلامت ، زایمان طبیعی در مراکز درمانی رایگان صورت می گیرد و برای ترغیب پزشکان و ماماها برای ترویج اینگونه زایمان ها، دستمزد این افراد چند برابر افزایش یافت.
حریرچی از افزایش هزینه هتلینگ بیمارستان ها به عنوان یکی دیگر از محورهای طرح تحول نظام سلامت یاد کرد و گفت : با وجود افزایش تعرفه هتلینگ در بیمارستان ها ، رقم خالص پرداختی مردم نسبت به سال گذشته درصد قابل توجهی کاهش می یابد.
وی رضایتمندی مردم و افزایش کیفیت خدمات را مهم ترین هدف اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست و افزود : پرداخت مابه التفاوت تعرفه ها از سوی دولت اصل موفقیت در اجرای این طرح است.
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در این برنامه دولت به جیب مردم نگاه نمی کند، گفت: مهم ترین عامل موفقیت در اجرای برنامه تحول نظام سلامت به غیر از اختصاص بودجه، اهتمام شخص رئیس جمهور، معاون اول و مجموعه هیات دولت، معاونت وزارت راهبردی، رئیس مجلس و کمیسیون های بهداشت و درمان و بودجه و تلفیق مجلس شورای اسلامی در اجرای این برنامه است.
وی افزود: با توجه به اینکه در این برنامه، منابع و پایه بودجه ای درست دیده شده و دولت خود را متعهد به اختصاص آن می داند ، امیدواریم در سال های آینده نیز این طرح اجرا شود.
حریرچی با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت میزان مراجعه بیماران به مراکز درمانی افزایش می باید ، گفت : به همین منظور برنامه کار وقت برای جذب دانشجویان پرستار سال آخر دوره لیسانس، فوق لیسانس و دکتری بخشنامه کردیم و سپس تجدید نظر درترکیب نیروهای پرستار را در دستور کار داریم که بسته آن تا دو ماه آینده اعلام می شود.
وی با اشاره به کمبود پرستار مرد در مراکز درمانی ، افزود : تامین تعداد مناسب پرستار مرد از جمله سیاست های وزارت بهداشت است.
دکتر حریرچی گفت : دانشگاه علوم پزشکی مازندران در اجرای طرح تحول نظام سلامت عملکرد درخشانی داشته است که امیدواریم این روند ادامه یابد.ک/1
7330/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن