تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 31 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811890243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزي: روزهاي موفقي در انتظار استقلال و پرسپوليس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴ق.ظ)
با اعلام دلايل تاخير در ليست هيات مديره آبي هاي پايتخت گودرزي: روزهاي موفقي در انتظار استقلال و پرسپوليس است وزير ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپوليس سرمايه ملي و فرهنگي ورزش کشور هستند و وزارت ورزش و جوانان با نهايت دقت و حساسيت اعضاي هيات مديره را انتخاب مي‌کند و بر نحوه کار حاميان مالي نيز نظارت جدي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، وزير ورزش در پاسخ به سئوالي در مورد اعلام نشدن اسامي هيأت مديره استقلال گفت: در اين مورد مشکلي نداريم و تنها دليل تاخير همان دقتي است که بايد در انتخاب حامي مالي و همينطور هيات مديره قوي و کارآمد داشته باشيم.
وي افزود: اين دو تيم سرمايه ملي و فرهنگي ورزش کشور هستند و وزارت ورزش و جوانان با نهايت دقت و حساسيت هيات مديره را انتخاب مي کند و بر نحوه کار حاميان مالي نيز نظارت جدي دارد.
گودرزي تأکيد کرد: بزودي وضع استقلال هم مانند پرسپوليس مشخص مي‌شود و خيال هواداران راحت باشد و قول مي دهم استقلال و پرسپوليس روزهاي موفق تري پيش رو داشته باشند.
گودرزي با اشاره به اهميت اين دو باشگاه براي دولت تدبيرو اميد گفت: اصلاح نابساماني هاي گذشته بخصوص در موارد مالي کاري ويژه و با ريسک بالا بود که به لطف خدا و بدون واهمه از تهديد برخي افراد ذي نفع شروع کرديم و خوشبختانه مردم ، نمايندگان مجلس و بسياري از دلسوزان نظام و کشور از اين روند خشنود هستند و مطمئن باشيد هدف وزارت ورزش و جوانان و مجموعه دولت اعتلاي فوتبال و قرار گرفتن آن در مسير صحيح است.
وزير ورزش و جوانان افزود: من اين نويد را مي دهم با روندي که آغاز شده نه تنها فوتبال حرفه اي ضربه نخواهد خورد بلکه همه چيز در يک فضاي شفاف و اصولي پيش خواهد رفت و سرمايه هاي ملي به جاي اينکه نصيب گروه و يا افراد خاصي شود با حساب و کتاب هزينه خواهد شد که نتيجه آن بهبود اوضاع فوتبال و البته رضايت مردم و هواداران اين رشته خواهد بود.
گودرزي درباره تيم ملي و حمايت وزارت ورزش و جوانان از اين تيم گفت : با توجه به تاکيدات جناب آقاي دکتر روحاني رئيس جمهور محترم، تيم ملي فوتبال ايران در اين زمان براي ورزش ما اولويتي غيرقابل انکار است و به رغم برخي محدوديتهاي مالي، همه گونه حمايتي از تيم ملي در دستور کار وزارت است و اميدوارم در جام جهاني برزيل بازيکنان و کادر فني تيم ملي، شايستگي هاي فوتبال ايران را همراه با فرهنگ و منش پهلواني ايرانيان به نمايش بگدارند.
وزير ورزش و جوانان در بخش ديگري از صحبتهاي خود به تدوين قانون ورزش پرداخت و گفت: در حال حاضر تدوين لايحه پيشنهادي قانون وزارت ورزش و جوانان مراحل نهايي را طي مي‌کند، تا بتوانيم آن را در هيئت دولت مطرح و به مجلس ارائه دهيم و اين قانون بتواند به نيازها وانتظارات جامعه ورزش و امور جوانان پاسخ دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن