تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805508872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش: مدیران استقلال و پرسپولیس باید پاسخگو باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

احتمال حضور رحمتی و کریمی در جام جهانی منتفی شد کی روش: مدیران استقلال و پرسپولیس باید پاسخگو باشند تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کادر فنی و بازیکنان تیم ملی سعی می کنند در جام جهانی 2014 برزیل بهترین عملکرد را از خود نمایش بگذارند اما اگر این اتفاق رخ ندهد مدیران باشگاه های استقلال و سپاهان باید پاسخگو باشند.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در حالی اردوی تدارکاتی خود در آفریقای جنوبی را با 10 بازیکن آغاز کرد که باشگاه های استقلال و سپاهان بازیکنان خود را برای حضور در این اردو در اختیار تیم ملی قرار نداده اند.
کارلوس کی روش که همراه با تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارد، دوشنبه شب در یک ارتباط تصویری با برنامه 90 اظهار داشت: به رغم اینکه در این اردو بازیکنان محدودی در اختیار داریم، تعهد آنان بسیار خوب بوده است. البته از نظر اهداف مورد نظر با شکست بزرگی مواجه شدیم، به طوری که تاثیرات این شکست در جام جهانی مشاهده خواهد شد.
وی افزود: برگزاری اردو بدون هتل و امکانات لازم امکانپذیر است اما بدون بازیکن نمی توان اردویی را برگزار کرد. اردوی آفریقای جنوبی از یکسال قبل با تصمیم جمعی برنامه ریزی شده بود و تصمیم شخصی من نبود.
سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا امکان آغاز اردو چند روز پس از زمان اعلام شده قبلی وجود نداشت؟، گفت: مساله این نبود که اردو را چهار یا پنج روز دیرتر آغاز کنیم بلکه همه چیز بر اساس برنامه ریزی ها تنظیم شده بود. چنین اظهاراتی از دانش کم نشات می گیرد.
کی روش افزود: هفته آینده بازیکنان تیم فولاد را در اختیار این باشگاه قرار می دهیم تا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: ما تمرینات تیم ملی را در طول فصل متوقف کردیم تا تیم ها در مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند اما باشگاه ها هم از این فرصت و هم از زمان بعد از پایان لیگ برتر به سود خود استفاده کردند.

* باید آرزوی 70 میلیون ایرانی را برآورده کنیم
کی روش با تاکید بر اینکه برگزاری اردوی آفریقای جنوبی تصمیم رییس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه این فدراسیون بود، افزود: وزیر ورزش و جوانان و ستاد جام جهانی نیز این تصمیم را اعلام و از آن حمایت کردند. من تنها سرمربی تیم ملی هستم و افرادی که به این تصمیم بی احترامی کردند و سبب شرم فدراسیون فوتبال شدند باید خودشان پاسخگو باشند.
سرمربی تیم ملی ایران در مورد اینکه طبق قوانین فیفا باشگاهها می توانند بازیکنان خود را در این برهه به تیم ملی ندهند و آیا قولی در این باره داده شده بود؟، گفت: با توجه به سطح بازیکنان و لیگ ایران هیچ شانسی برای صعود به مرحله دوم جهام جهانی نخواهیم داشت و دلیل اصلی برگزاری اردوی آفریقای جنوبی این بود که بازیکنان با تمام سختی ها برای موفقیت در جام جهانی به آمادگی مطلوب برسند.
کی روش افزود: اردوی آفریقای جنوبی در حالی آغاز شد که حتی در روز آخر اعزام به این کشور هنوز نمی دانستیم که چند بازیکن در اختیار خواهیم داشت! تنها کاری که به عنوان سرمربی تیم ملی انجام دادم این بود که طبق دیدگاهم بر اساس حفط منافع فوتبال ایران تلاش کنم.
وی که با چهره ای خسته پاسخگوی پرسش ها بود، توضیح داد: به خاطر منافع فوتبال ایران صبح، ظهر و شب تلاش می کنم و اکنون برای تعطیلات به آفریقای جنوبی نیامده ام.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اگر فرصت کافی برای آماده سازی بازیکنان داشته باشیم، شانس صعود به مرحله دوم جام جهانی را داریم، چرا که بازیکنان ایران توانایی حضور در این سطح را دارند.
کی روش با بیان اینکه اکنون 23 بازیکن در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارند، افزود: اصلی ترین دلیل برگزاری این اردو فرصت دادن به ملی پوشان برای آشنایی با بازیکنان آفریقایی و کسب تجربه بود. بازیکنان حاضر در اردو تاکنون فوق العاده بوده اند و قلب و روح من متعلق به این بازیکنان خواهد بود.
وی تصریح کرد: اگر این فرصت را پیدا می کردم که بازیکنان را تا ماه دسامبر در اختیار داشته باشم و با آنها کار کنم می توانستیم به مقام قهرمانی آسیا برسیم. در این زمینه، همچنان نگاهم مثبت است و کاملا ایمان دارم که بهترین عملکرد را در جام جهانی خواهیم داشت، اما دوست ندارم افراد ما را بازی دهند و در فوتبال دروغ بگویند.
کی روش گفت: ما این وظیفه را داریم که آرزوهای بیش از 70 میلیون ایرانی را برآورده کنیم و در این زمینه مسابقه های جام جهانی بسیار مهم است، چرا که چشم بیش از 3 میلیارد نفر در سراسر جهان به این رقابت ها دوخته می شود.

* بازیکن داخلی دیگری به تیم ملی اضافه نمی شود
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه قرار نیست بازیکنان داخلی دیگری به اردوی این تیم دعوت شود، گفت: تلفیقی از بازیکنانی که در اردوی آفریقای جنوبی حضور دارند به همراه بازیکنانی که در اروپا حضور دارند برای اردوی اتریش معرفی خواهند شد.
به گزارش ایرنا، بر این اساس احتمال دعوت سرمربی تیم ملی از علی کریمی و سیدمهدی رحمتی برای حضور در جام جهانی منتفی شد.
کی روش درباره دعوت از سردار آزمون و هاسه گاوا بازیکن ایرانی الاصل شاغل در لیگ ژاپن به اردوی تیم ملی اظهار داشت: بازی های آزمون را از طریق دوستانم در مسکو پیگیری کرده ام و بهترین تصمیم را در این خصوص اتخاذ خواهم کرد. بازیکن شاغل در لیگ ژاپن نیز در فهرست من جایی ندارد.
سرمربی تیم ملی با تایید اینکه احتمال دارد بازیکنان ایرانی الاصل دیگری از سایر کشورها به تیم دعوت شوند، از توضیح بیشتر در این خصوص خودداری کرد.
کی روش افزود: ما به اردوی آفریقای جنوبی آمده ایم که چند بازی دوستانه انجام دهیم و بر این اساس دو بازی دیگر با بهترین تیم های این کشور برگزار خواهیم کرد. هدف ما این بود که به بازیکنان داخلی ایران فرصت داده شود با نحوه بازی تیم های آفریقایی آشنا شوند.
وی ادامه داد: اردوی آفریقای جنوبی توسعه پذیر و با هدف فرصت دادن به بازیکنان داخلی ایران بوده است اما با توجه به حضور نداشتن برخی بازیکنان کلیدی تصمیم گرفتم اردو را زودتر به پایان برسانیم.
وی اضافه کرد: در اروپا سه بازی تدارکاتی انجام می دهیم، در اردوی اتریش به مصاف تیم آنگولا می رویم و پیش از آغاز جام جهانی در برزیل نیز با ترینیداد و توباگو مسابقه خواهیم داد.

* مدیران استقلال و سپاهان باید پاسخگو باشند
سرمربی تیم ملی درباره توقعات و انتظارات صعود به دور دوم جام جهانی اظهار داشت: همه تلاش خود را برای محقق کردن آرزو و توقع مردم ایران به کار می گیریم. به طور حتم کادر فنی و بازیکنان تیم ملی سعی می کنند بهترین عملکرد را از خود نمایش بگذارند اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید مدیران باشگاه های سپاهان و استقلال پاسخگو باشند.
وی افزود: من برای این دو باشگاه بزرگ احترام خاصی قائل هستم اما روی سخن من افرادی هستند که پشت پرده تصمیم گرفتند اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را بر هم بزنند و با این کار به رییس فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان بی احترامی کنند.
وی ادامه داد: در یکسال گذشته بارها به این موضوع اشاره کردم و گفتم که اگر قرار است اتفاقی رخ دهد اعلام کنند تا تصمیم دیگری برای آماده سازی تیم ملی بگیرم.
کی روش در پاسخ به این پرسش که آیا مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی به اردوی این تیم ملحق خواهد شد، گفت: من نباید به این پرسش پاسخ دهم.
وی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال ایران با تلاش و همدلی مسوولان فدراسیون فوتبال به جام جهانی صعود کرده است، تصریح کرد: افرادی می خواهند بین ما شکاف بیاندازند اما واقعیت این است که همه دست به دست یکدیگر داده و جنگیدند تا به جام جهانی صعود کنیم. نمی خواهم کسی شک و شبهه ای در این خصوص داشته باشد.

* بازیکنان تیم ملی فقط یک گرم کن دارند
سرمربی تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان اینکه بازیکنان در اردوی آفریقای جنوبی فقط یک دست گرم کن در اختیار دارند، افزود: آنان باید سه هفته با یک گرمکن تمرین کنند و تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی از این نظر شرایط خوبی ندارد.
وی ادامه داد: با 30 هزار دلاری که برای اضافه بار اعزام به اردوی آفریقای جنوبی پرداخت شد می توانستیم لباس های خوبی تهیه کنیم. البته مشکلات تیم ملی در این خصوص فقط به اردوی آفریقای جنوبی ختم نمی شود و پیشتر نیز با چنین مشکلاتی مواجه بودیم.
وی تصریح کرد: شاید نباید چنین اظهاراتی را مطرح می کردم اما برای رفع شدن مشکلات مجبور به بیان آنها شدم.
ورزشی(3)**7537** شبس 1551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن