تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819061407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آموزش و پرورش باید به آینده توسعه یافته و قوام دار فکر کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا: در آموزش و پرورش باید به آینده توسعه یافته و قوام دار فکر کرد خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان عنصر حیات هستند، گفت: مسئولان باید معیشت معلمان را درک کرده و معلم نیز باید به گونه ای باشد که با بهره گیری از استعدادهای برتر خویش، جایگاه برجسته معیشتی خود را تقویت نماید.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ ارديبهشت ساعت 09:18



محمد دیمه ور در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: نکته ای که بیشتر از یک خاطره برای من جالب است و بر شخصیت من تاثیر می گذارد، پند گیری از مدیر دوران دبیرستانم در راستای دستگیری از مستمندان و حفظ نودوستی آنان است.
وی افزود:این نکته می توان برای ما درسی باشد بعد از خروج از منزل تا بازگشت مجدد راه های گوناگونی برای دستگیری از مردم نیازمند وجود دارد 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: لحظات دل نشین در کنار معلمین دور اندیش در آینده دانش آموزان تاثیر مثبت دارد.
وی تصریح کرد: دبیر دینی دوران دبیرستان من فقط یک معلم نبود وی دوستی صمیمی برای ما محسوب می شد کلاس را به یک محفل صمیمی با گفت و گویی دوستانه تبدیل  می کرد و این رورش تدریس کم نظیر بود.
دیمه ور یادآور شد: هفته مقام معلم یک نماد و یک اقدام در مقطع خاص برای تجلیل و اعلام تکریم معلمان توسط اقشار است مهم تر از این موضوعات، باید متذکر شد که اولیا بطن جامعه اند و اقدام نمادین یاد شده در راستای جلوه عزت و کرامت جایگاه معلم برای جامعه، بسیار قابل پسند است.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: هر فرد جامعه نیز با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد شان معلم را حفظ کند تا توجه مسئولان نیز به این قشر بیش از گذشته معطوف شود زیرا معلم عنصر حیات جامعه است وآینده کشور به دستان او رقم می خورد.
وی تصریح کرد: به گفته امام راحل (ره) معلمان ورثه انبیا بوده و رسالت خاصی را عهده دار خواهند بود منزلت و معیشت معلمان هیچ جامعه ای بالاتر از تراز معلمان خود آن جامعه نیست زیرا این قشر از لحاظ منزلت، جایگاه اجتماعی، اعتبار و معیشت در رتبه بالایی قرار دارند.
دیمه ور عنوان کرد: مسئولان باید معیشت معلمان را درک کرده و معلم نیز باید به گونه ای باشد که با بهره گیری از استعدادهای برتر خویش، جایگاه برجسته معیشتی خود را تقویت نماید.
وی با بیان اینکه امروز باید آینده جامعه را در آموزش و پرورش دید، گفت: در جامعه باید به آینده توسعه یافته و قوام دار فکر کرد رکن اساسی یاری رسان به محقق شدن این امر، معلمان هستند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معلمان باید این فرصت را داشته باشند تا مشکلات خود را واگویی کرده و مورد توجه تمام مسئولان قرار بگیرند در نتیجه دغدغه آن ها که با مناعت طبع بیان شده، کم می شود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن