تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821149405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای آموزش و پرورش ایران در مهارت آموزی به توسعه پایدار جهان کمک می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل یونسکو در دیدار با وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دستاوردهای آموزش و پرورش ایران در مهارت آموزی به توسعه پایدار جهان کمک می کند خبرگزاری پانا:مدیرکل سازمان علمی آموزشی و فرهنگی یونسکو ضمن تمجید از امکان دسترسی برابر دختران و پسران به آموزش در کشور ایران، اقدامات ودستاوردهای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران را با اهداف یونسکو هم راستا دانست.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ ارديبهشت ساعت 08:10



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، خانم “ایرنه بوکوآ “در دیدار با وزیرآموزش و پرورش کشورمان، ضمن تشکر ازابراز اندیشه، چالش وتجربه های برتر فانی در حوزه تعلیم و تربیت گفت: تاکید نام گذاری سال 1393 برواژه «فرهنگ» و سخنان رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در مورد عدم خشونت و سعه صدر هم‌راستایی با ماموریت های یونسکو دارد.
 
وی وجود میراث فرهنگی متنوع در ایران را دلیلی بر غنای فرهنگی این کشور دانست و اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران توجه جدی به مقوله فرهنگ و تمدن دارد.
 
مدیرکل یونسکو دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران درآموزش دختران را ستود و خاطرنشان کرد: این اقدامات می تواند به جلوگیری از تداوم فقر کمک کند و حرکتی به سمت توسعه پایدار باشد.
 
وی ضمن استقبال از انتقال تجربیات آموزشی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای کمتر توسعه یافته و توسعه نیافته گفت: کیفیت پایین آموزشی می تواند در جهت دهی به دانش آموزان  ایجاد اختلال کند.
 
بوکوآ تعامل 15 کرسی یونسکو با دانشگاه فرهنگیان، در تربیت معلم را امری مهم توصیف واظهار کرد: یونسکو یکی از سازمان های بین المللی پیش قدم در این زمینه است وآمادگی دارد در زمینه های مختلف با این دانشگاه همکاری مشترک داشته باشد.
 
مدیرکل یونسکو مسئله حقوق شهروندی را یکی از چالش های قرن 21 جهان عنوان و خاطر نشان کرد: باید دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در آینده مسئولیت‌پذیر باشند و به حفاظت از محیط زیست توجه کنند.
 
وی با اشاره با جمعیت جوان کشور ایران  ضمن اعلام آمادگی و همکاری با این کشور گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف از جمله مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه‌ای می‌تواند به توسعه پایدار در جهان کمک کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن