تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819992090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح مدیریت شهری و ساماندهی بزرگراه‌ها در جنوب پایتخت اجرا می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
طرح مدیریت شهری و ساماندهی بزرگراه‌ها در جنوب پایتخت اجرا می‌شود
شهردار ناحیه 2 منطقه 19، از اجرای طرح مدیریت شهری و ساماندهی بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.
هیوا کاکه‌زاده، شهردار ناحیه دو منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح مدیریت شهری و ساماندهی بزرگراه‌های منطقه 18 در دستور کار شهرداری ناحیه 2 این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور افزایش چشم‌اندازهای بصری، ارتقای سطح سلامت شهر، افزایش ایمنی، سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجراست.

کاکه‌زاده اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی واحد فنی و عمران، ترافیک، زیباسازی، محیط زیست، امور شهری، اجتماعی شهرداری ناحیه دو منطقه 19 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی، با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح مدیریت شهری و ساماندهی بزرگراه‌های منطقه 19، از جمله بزرگراه آزادگان، شهید باکری، شهید کاظمی، محور خیابان ابوریحان و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

کاکه‌زاده خاطرنشان کرد: شناسایی معضلات و مشکلات معابر، خیابان‌ها، محورهای اصلی، میادین و بزرگراه‌های منطقه 19، ساماندهی و بهسازی معابر، خیابان‌ها، محورهای اصلی، میادین و بزرگراه‌های منطقه 19، بررسی و ارزیابی روند پیشرفت طرح‌های عمرانی و مدیریت شهری از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن