تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814256457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس شورای شهر فیروزکوه: از ظرفیت نخبگان در برنامه ریزی اجرای امور شهری استفاده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای شهر فیروزکوه: از ظرفیت نخبگان در برنامه ریزی اجرای امور شهری استفاده می شود دماوند- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: با راه اندازی اتاق فکر، از ظرفیت نخبگان در برنامه ریزی اجرای امور شهری استفاده می شود.


ˈنیما سراجˈ در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه شهرستان فیروزکوه با تقدیر از خلق حماسه سیاسی از سوی مردم در 24 خردادماه سال گذشته، به ارائه گزارشی از عملکرد شورای شهر فیروزکوه در هشت ماه فعالیت آن پرداخت.
وی گفت: از نخستین روزهای آغاز بکار شورای چهارم و حتی پیش از آن، اعضای شورای شهر تلاش خود را در جهت انتخاب شهرداری قوی، متخصص و ترجیحاً بومی برای فیروزکوه آغاز کردند.
سراج افزود: در این زمینه بیش از 25 جلسه کارشناسی برگزار و در نهایت از بین 20 گزینه پیش رو، انتخاب شهردار به عنوان مهمترین وظیفه شورا در بدو کار و نظارت بر عملکرد وی انجام شد.
وی ادامه داد: یکی از ایرادات وارده به شورای اسلامی فیروزکوه در ادوار گذشته، استقرار آن در محل شهرداری بود که با برنامه ریزی لازم این نقص برطرف و در آینده ای نزدیک دفتر شورا به محل آتش نشانی سابق فیروزکوه منتقل می شود.
رییس شورای اسلامی شهر فیروزکوه با تقدیر از رؤسای ادارات امور مالیاتی و بیمه شهرستان، اضافه کرد: با تعاملات این عزیزان در جهت تسویه حساب و کاهش بدهی های مالیاتی و بیمه ای شهرداری گام های اساسی برداشته شد.
وی احداث میدان در ورودی سایت مسکن مهر ˈدشت ناصرˈ و باز کردن راه کنار شبکه بهداشت و درمان به سمت خیابان ˈمطهریˈ و رفع ترافیک درون شهری را از جمله مهمترین اولویت های کاری شورا برشمرد و بیان کرد: با راه اندازی سامانه 137 شهرداری، آحاد شهروندان می توانند هر گونه نظر، انتقاد یا پیشنهاد خود را از طریق آن در اختیار بگذارند.
سراج در خاتمه با اشاره به تدوین بودجه عملیاتی فیروزکوه که پیش از سایر شهرهای استان به انجام رسید، به ایجاد اتاق فکر و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت نخبگان و اندیشمندان شهر اشاره کرد و خواستار صبر و حوصله شهروندان تا رفع موانع قانونی و اداری اجرای برخی امور و خدمات رسانی ها شد.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن