تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820408009




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وستهام يا ساندرلند؛ مقصد احتمالي دژاگه


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: وستهام يا ساندرلند؛ مقصد احتمالي دژاگه
هافبک تيم ملي کشورمان مورد توجه چند تيم ليگ برتري از جمله وستهام و ساندرلند قرار گرفته است.

در حالي که برخي از ستاره‌هاي تيم فوتبال فولام در فصل جاري نتوانستند آنطور که بايد بدرخشند يکي از تازه‌واردهاي اين تيم با عملکرد خوبش توانست نظرها را به خود جلب کند و بعيد نيست که در نقل‌و‌انتقلات تابستاني تيم‌هايي خواهان جذب وي شوند.

به نقل از تسنيم، بر اساس گزارش سايت «HITC Sport» مارتين يول در زمان مربيگري‌اش در فولام مرتکب اشتباهات زيادي شد ولي قابل‌توجه‌ترين تصميمي که اين مربي هلندي داشت به خدمت گرفتن اشکان دژاگه، هافبک ايراني - آلماني ولفسبورگ بود. دژاگه که در بوندس‌ليگاي آلمان خود را هافبکي همه‌کاره و بااستعداد نشان داد در تابستان 2012 در ازاي 2.5 ميليون يورو به جمع سفيدپوشان غرب لندني اضافه شد. دژاگه در قهرماني ولفسبورگ در رقابت‌هاي بوندس‌ليگا يکي از بازيکنان کليدي اين تيم آلماني بود که ستاره‌اي همچون ادين ژکو داشت و فليکس ماگات آن را هدايت مي‌کرد.

اين هافبک 27 ساله فصل اول حضورش در ليگ برتر انگليس با فولام را با عملکردي متوسط به پايان برد و حتي از ناحيه ساق پا هم دچار مصدوميت شد. دژاگه فصل جاري را هم با روندي کُند آغاز کرد تا اينکه سرانجام با مصدوم شدن ديمين داف، رقيبش در خط مياني، اين فرصت را به دست آورد تا واقعيت بازي خود را که باعث به شهرت رسيدنش در اروپا شده بود را به معرض نمايش بگذارد.

هافبک پيشين ولفسبورگ کم‌کم خود را در ليگ برتر انگليس هم جا انداخت و خودي نشان داد. اشکان در اين فصل شش گل براي فولام به ثمر رساند که سه گل از اين تعداد را به عنوان بازيکن جانشين به ثمر رساند. هافبک 27 ساله تيم ملي ايران در تيم فولام 79 درصد پاس‌هاي خودش را با موفقيت به مقصد رسانده است و از اين حيث پس از اسکات پارکر در رتبه دوم قرار دارد. البته پارکر 34 ساله است و دژاگه هفت سال از او جوان‌تر بوده و هنوز آينده روشني در انتظار او خواهد بود.

اگر در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستاني 2014 اشکان دژاگه به تيمي ديگر نقل‌مکان کرد نبايد تعجب کنيم، چون چند تيم ليگ برتري پتانسيل جذب وي را دارند. براي مثال وستهام يونايتد ممکن است يکي از مشتريان هافبک ايراني فولام باشد و اگر اين اتفاق بيفتد اشکان در لندن به کارش ادامه خواهد داد. سبک بازي دژاگه طوري است که مي‌تواند در تيم متحول‌شده ساندرلند تحت هدايت گوستاوو پويت هم بازي کند.

فولام هفته گذشته با قبول شکست 4 بر يک در خانه استوک‌سيتي در فاصله يک هفته مانده به پايان رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر به دسته پايين‌تر سقوط کرد.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/19 11:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن