تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994835




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی هیات مدیره احتمالی باشگاه استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: معرفی هیات مدیره احتمالی باشگاه استقلال
پس از انتخاب اعضای هیات مدیره سرخپوشان، وزیر ورزش و جوانان به هواداران باشگاه استقلال قول داد که طی یک هفته اعضای هیات مدیره آبی پوشان پایتخت را هم مشخص کند.در همین خصوص رایزنی ها برای انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال آغاز شد تا اینکه روز گذشته نتیجه نهایی در وزارت ورزش و جوانان حاصل شده و 7 عضو هیات مدیره این باشگاه مشخص شدند.
کد خبر: ۳۹۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۹ - 03 May 2014


وزارت ورزش و جوانان پس از انتخاب 7 عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اعضای 7 نفره هیات مدیره استقلال را مشخص کرده و بزودی معرفی خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار اعتدال، پس از انتخاب اعضای هیات مدیره سرخپوشان، وزیر ورزش و جوانان به هواداران باشگاه استقلال قول داد که طی یک هفته آینده – هفته جاری – اعضای هیات مدیره آبی پوشان پایتخت را هم مشخص کرده و معرفی کند.


در هیمن خصوص رایزنی ها برای انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال آغاز شد تا اینکه روز گذشته نتیجه نهایی در وزارت ورزش و جوانان حاصل شده و 7 عضو هیات مدیره این باشگاه مشخص شدند.


این در حالی است که از فتح الله زاده و اعضای سابق هیات مدیره این باشگاه به غیر از نجف نژاد و امیدوار رضایی در بین اعضای جدید خبری نیست. البته ناگفته نماند که برخی افراد نظیر مسعود کرباسیان و حسین قریب که سابقه عضویت در هیات مدیره و مدیرعاملی آبی پوشان را در کارنامه دارند، نامشان در بین اعضای هیات مدیره مورد نظر وزارت ورزش به چشم می خود.


گفته می شود، عباس علی آبادی، مقداد نجف نژاد، امیدوار رضایی، مسعود کرباسیان، کامبیز خسروی، مسعود معینی و حسین قریب افرادی هستند که از سوی وزارت ورزش برای عضویت در هیات مدیره استقلال در نظر گرفته شده اند و طی چند روز آینده به طور رسمی معرفی خواهند شد.

گفتنی است قبل از معرفی هئیت مدیره استقلال از امیدوار رضایی و احمدرضا نیک کار به عنوان مدیرعامل احتمالی آبی‌ها نام برده می شد که در تماس خبرنگار ما با نیک وی ضمن تایید تماس هایی با خود از عدم پذیرش این سمت توسط خود خبر داد.

بنابر همین گزارش امیررضا خادم، معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد هیات مدیره استقلال و ترکیب اعضای آن تاکید کرد: همزمان با موضوع انتخاب حامی مالی برای باشگاه، بحث هیات مدیره هم در حال بررسی است و بزودی بعد از تایید کمیته ای  با حضور مسئولان وزارتخانه ، اسامی هیات مدیره جدید باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

خادم درباره قرارداد مالی سال آینده انصاری با باشگاه استقلال که شنیده شده بخشی از آن را علی فتح الله زاده هزینه کرده است، گفت: در این مورد علی انصاری با مدیر عامل استقلال قرارداد بسته است که با توجه به هزینه شدن مبالغی جلوتر از موعد قرارداد، ما این موضوع را با انصاری در میان گذاشتیم و ایشان اعلام کردند من همواره از استقلال حمایت کرده ام و علاقمند این تیم هستم ولی ترجیح می دهم در ادامه با توجه به پیشنهادات حامیان مالی دیگر، در کنار این تیم نباشم و قرارداد من مشکلی را برای استقلال و حامی مالی آینده این تیم ایجاد نخواهد کرد.

خادم با تشکر از  انصاری و هدایتی برای سرمایه گذاری در ورزش و فوتبال گفت: قطعا این همراهی ها برای ورزش خوب بوده و من شخصا تشکر می‌کنم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن