تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820207031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه های مختلف سیاسی برای تقویت روحیه امید مردم فارس حرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل بازرسی استانداری فارس: گروه های مختلف سیاسی برای تقویت روحیه امید مردم فارس حرکت کنند شیراز- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس گفت: این استان شایسته دستیابی به قله پیشرفت درحوزه های مختلف است، از این رو شایسته است گروه های مختلف سیاسی برای تقویت روحیه نشاط و امید در میان مردم حرکت کنند.


دارا کیانی ،صبح جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به این که رهبرمعظم انقلاب امسال را به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ زینت داده اند، می طلبد که مسوولان و فعالان استان فارس در این مسیر گام های همسویی بردارند.
وی اظهارکرد: برخی دوستان در دو طیف سیاسی بدون تفکر در شعار دولت و تنها بر اساس نگاه سیاسی خود تلاش می کنند که منویات خود را به دولت القا کنند و حال آن که دولت تدبیر و امید یعنی عمل بر پایه مقررات، عقل و منطق.
این مقام مسوول بیان کرد: روا نیست که با دامن زدن به مسایل سیاسی، دولت را از تدبیر و امیدآفرینی دور کنیم و بی شک هر کس در مسیر سیاسی کاری گام بردارد، جفای بزرگی به کشور کرده است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس افزود: در حدود یک دهه و اندی گذشته به خاطر فضای سیاسی حاکم برکشور، امکان بهره گیری از همه نیروهای متعهد و تاثیرگذار در جامعه سلب شده بود اما دولت تدبیر و امید فارغ از هر گونه شعار زنده باد و مرده باد آمده است تا گره گشای مشکلات کشور باشد.
وی اظهار کرد: شعار رییس جمهوری کاهش تنش ها در دو حوزه داخل و خارج کشور است و اگر بتوانیم آرامش روانی را در جامعه برقرار کنیم مشکلات کشور حل خواهد شد.
کیانی گفت: بزرگترین وظیفه امروز دولتمردان در جامعه ایجاد آرامش است و امروز شاهد هستیم که استاندار فارس آرامش و امید را به استان بازگردانده است که این مساله نویدبخش شکوفایی ظرفیت های این استان است.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس با تاکید بر ضرورت جهادی بودن اقدامات مدیران و مسوولان برای تحقق اهداف و شعار سال، گفت: عملکرد مدیران استان فارس و شهرستان های این استان به صورت روزانه رصد می شود.
وی ادامه داد: مسوولان باید برای گره گشایی از مشکلات حوزه های اقتصاد و فرهنگ، تصمیم های شجاعانه ای اتخاذ کنند و با شیوه جهادی در میدان عمل حاضرشوند.
وی همچنین کسب رتبه هفتمی اشتغال استان در زمستان 92را نسبت به میانگین رتبه بیست و هشتمی در فصول قبل، بر اساس بررسی فصلی مجلس شورای اسلامی را حرکتی نوید بخش بر فضای کسب و کار استان خواند که تشریک مساعی مسوولان در سایه ارامش حاکم شده از سوی مدیریت ارشد استان برای این جهش اقتصادی تاثیر فراوانی داشته است .ک/3
2026 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن