تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809952055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادعادل:اگر مردم از نمایندگان مجلس و شورا سرخورده شوند زمینه برای پذیرش دیکتاتوری و استبداد فراهم می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
حدادعادل:اگر مردم از نمایندگان مجلس و شورا سرخورده شوند زمینه برای پذیرش دیکتاتوری و استبداد فراهم می‌شود

حدادعادل:اگر مردم از نمایندگان مجلس و شورا سرخورده شوند زمینه برای پذیرش دیکتاتوری و استبداد فراهم می‌شود
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در ذهن مسئولان تصمیم‌گیرنده کشور مسئله محیط زیست جایگاه درخور خودش را ندارد.
به گزارش نامه نیوز، غلامعلی حداد عادل در پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها که امروز در ساختمان قدیم مجلس برگزار شد با اشاره به دعوت هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها از وی در این جلسه اظهارداشت: جا دارد که از دوست دیرینه پنجاه ساله خود آقای چمران تشکر کنم که این فرصت را برای من فراهم کردند تا مجدداً در ساختمان قدیم مجلس که خاطرات زیادی را برای من زنده کرد، حضور پیدا کنم.

وی تصریح کرد: شوراها یکی از هدایای انقلاب اسلامی به مردم ایران در دستاوردهای انقلاب است به طوریکه مردم از طریق شوراها امکان دخالت در کارهای خودشان را دارند.

وی با بیان اینکه شوراها یک گام بلند در تحقق مردم سالاری دینی در کشور ما است، گفت: باید این هدیه عزیز و مبارک را قدر بدانیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مردم احساس کنند که با رأی خودشان به نمایندگانشان در شوراها می‌توانند در امور شهر موثر باشند قطعاً دلبستگی آنها به شهر، جامعه و کشور بیشتر می‌شود و احساس تعهد و مسئولیت می‌کنند و آمادگی بیشتر برای کمک به شهر و کشور را خواهند داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید مراقبت کنیم که مردم از ساز و کار و کارکرد شوراها پشیمان نشوند و در واقع شوراها گره‌ای از کار مردم باز کنند.

وی افزود: اگر روزی مردم به این نتیجه برسند که از دست من و شما کاری بر نمی‌آید و روگردان شوند در واقع از مردم سالاری دینی پشیمان می‌شوند.

حدادعادل خاطرنشان کرد: اگر مردم از نمایندگان مجلس و شورا سرخورده شوند زمینه برای پذیرش دیکتاتوری و استبداد فراهم می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چند نکته مهم است که اعضای شورای عالی استان‌ها و نمایندگان مجلس باید به آن توجه کنند و در واقع این است که ما هرکجا که هستیم باید کار را برای خدا انجام دهیم و نیت خود را خالص کنیم.

حداد عادل افزود: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که موقع رای گیری سراغ مردم برویم ولی وقتی کار تمام شد و به مجلس و شورا رسیدیم از اندیشه کار مردم غافل شویم و در واقع مردم باید مرکز توجه ما باشند.

وی در ادامه اجلاس با بیان اینکه شوراها در معرض انواع خطرات هستند، گفت: اعضای شوراها باید مراقبت کنند و تصمیم‌گیری‌ها حق و حقیقت و منفعت مردم را در نظر بگیرند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر خدای نکرده دقت نکنیم و تصمیم گیری ناصحیحی شود علاوه بر پاسخویی به مردم باید به خداوند متعال نیز پاسخ دهیم و در واقع مردم از شیوه مردم‌سالاری ما نیز گله‌مند خواهند شد.

حدادعادل تصریح کرد: کار شورا بسیار ظریف است و باید مراقب باشید که در تصمیمات شورا و دعواهای جناحی وارد نشوید و در واقع به مشکلات مردم توجه شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چه دلیلی دارد در دعواهای جناحی و سیاسی مصلحت مردم را فدای این اختلافات بکنیم.

حداد عادل نباید شورای شهر نردبان قدرت برای مجلس شود و این در حالی است که باید از سرنوشت شوراها در دوره اول عبرت بگیریم که در اوج هیجانات سیاسی همین مردم تهران آنقدر از عملکرد شوراها در دوره اول دلزده شدند که در دوره دوم حضور کمرنگی را در پای صندوق‌های رأی داشتند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید مسئله محیط زیست به صورت کلان در کشور توجه شود، گفت: ما هم‌اکنون آلودگی‌هایی را از جمله آلودگی هوا در تهران، اصفهان، اراک داریم که این در حالی که با آلودگی هایی مانند ریزگردها و گرد و غبارها در برخی استانهای جنوبی و غربی کشور داریم که از جمله این استان‌ها می‌توان به استان‌های آبادان و خوزستان اشاره کرد.

حداد عادل ادامه داد: بنده در سال گذشته و امسال در روز زمین پاک به صورت نمادین رفتم و زباله‌ها را از محیط زیست جمع‌آوری کردم به طوریکه در سال گذشته و در روز زمین پاک و در طی 4 ساعت، 10 کیسه زباله جمع‌آوری کردم.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر دریاچه‌ای مثل دریاچه ارومیه و یا رودخانه‌ای مثل رودخانه زاینده‌رود خشک می‌شود نباید اینها را آسان بگیریم گفت: اصفهان طراوت و شادابی خود را از رودخانه زاینده رود دارد و امیدواریم مسئولان توجه ویژه‌ای را به دریاچه ارومیه و زاینده‌رود داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شوراها باید در خصوص مسائل محیط زیست به صورت کلان فکر کنند ضمن اینکه مجلس آمادگی هر نوع همکاری را با شورای عالی استانها دارد و از طرح‌ها و لوایح آنها استقبال می‌کند.

به گزارش فارس، حدادعادل افزود: اولین باری که همکاری بین مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای عالی استانها تحقق پیدا کرد بر می‌گردد به مجلس هفتم و زمانیکه بنده در آن زمان ریاست مجلس را بر عهده داشتم.





1393/2/18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن