تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820100244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از شهرك صنعتي شكوهيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳ب.ظ)
بازديد نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از شهرك صنعتي شكوهيه نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با حضور در شهرك صنعتي شكوهيه ضمن بازديد از فعاليتهاي عمراني و صنعتي در اين شهرك با جمعي از توليد كنندگان به گفتگو پرداختند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمين آشتياني و اميرآبادي نمايندگان مردم قم در مجلس شوراي اسلامي به همراه مهندس ابراهيمي مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم از پروژه هاي در دست احداث در شهرك صنعتي شكوهيه بازديد كردند.
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي قم در اين بازديد كه اعضاء شركت خدماتي شهرك، خانه صنعت و معدن و اتاق بازرگاني نيز حضور داشتند، گزارشي از آخرين اقدامات اين شركت درراستاي تامين نيازهاي زيرساختي و رسيدگي به مشكلات واحدهاي صنعتي را ارائه كرد.
حجت الاسلام و المسلمين آشتياني در حاشيه اين بازديد طي سخناني با اشاره به نام گذاري سال جاري اظهارداشت: اگر خداوند به كسي نعمت مديريت و تمكن مالي عنايت كرده شايسته است از اين دو نعمت الهي در راستاي فعاليتهاي توليدي و خدمت رساني به مردم استفاده كند.
وي با مثبت ارزيابي كردن بازديد از واحدهاي صنعتي و آشنايي با مشكلات صنعت و توليد گفت: با برنامه ريزي منظم و هدفمند مي بايست ديدارها و گفتگوي سرمايه گزاران با نمايندگان مجلس به صورت مداوم برگزار گردد.
اميرآبادي ديگر نماينده مردم قم در مجلس نيز با تشريح مشكلات صنعتگران توضيح داد: از مهمترين مشكلات واحدهاي توليدي سرمايه در گردش است كه اميدواريم سيستم بانكي به اين نياز واحدهاي صنعتي توجه و اهتمام ويژه داشته باشد.
وي د رادامه به معافيت هاي مالياتي واحدهاي صنعتي اشاره و خاطر نشان ساخت: شرايط و ضوابط معافيت هاي مالياتي شامل حال برخي از شهركها ي صنعتي و واحدهاي توليدي مي شود كه اميد است با دقت نظر مسوولان استان قم، شاهد برخورداري واحدهاي صنعتي از اين معافيت ها باشيم.
گفتني است نمايندگاه مردم قم در مجلس شوراي اسلامي از مراحل پاياني احداث مسجد و روند تامين و تكميل زيرساخت ها در شهرك صنعتي شكوهيه و واحدهاي صنعتي كبير پانل، ايران مرينوس،توسعه صنعت رضا و تكران مبرد بازديد و در پايان در جمع نمايندگان واحدهاي صنعتي حضور يافتند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن