تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814771804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش جراحی قفسه سینه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخش جراحی قفسه سینه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج راه اندازی می شود یاسوج - ایرنا - رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از راه اندازی بخش فوق تخصصی توراکس (جراحی قفسه سینه) برای نخستین بار در این بیمارستان خبر داد.


سید ذاکر سعیدی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تامین اعتبارات لازم تجهیزات پزشکی خریداری و در آینده ای نزدیک این بخش با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افتتاح خواهد شد.
وی خدمات رسانی مطلوب به مردم در حوزه های پزشکی و درمانی را نیازمند فراهم شدن امکانات و زیرساخت های لازم دانست و بیان کرد: بازسازی و توسعه بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج که مراجعه کنندگان متعددی دارد نیز در دستور کار قرار گرفته است.
سعیدی نژاد بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را از قدیمی ترین مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد دانست و اظهار کرد: مناسب نبودن فضای فیزیکی این بیمارستان امکان خدمات دهی مطلوب به بیماران را با مشکل مواجه کرده که با افتتاح بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تا حد قابل ملاحظه ای از این مشکلات کاسته خواهد شد.
وی بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را بزرگترین محل پذیرش بیماران ترومایی(تروما: هرگونه آسیب یا صدمه ای را که به دنبال برخورد عوامل فیزیکی یا شیمیایی به بافت های بدن فرد به وجود آید) دانست و عنوان کرد: با وجود تعداد زیادی از جراحان در رشته های ارتوپدی، جراحی عمومی، مغز و اعصاب تا حدودی مشکلات این حوزه ها در این بیمارستان برطرف شده است.
سعیدی نژاد ارایه خدمات پزشکی و درمانی باکیفیت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج را جزو اولویت ها خواند و ابراز داشت: در بخش اورژانس این بیمارستان متخصص طب اورژانس در بدو ورود بیمار خدمات تخصصی را ارایه می دهد.
وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت مراجعه کننده به بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج این بخش جوابگوی خدمات رسانی مناسب به تمام بیماران نیست که انتظار می رود با بهره برداری از بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج این مشکل برطرف شود.
سعیدی نژاد از استقرار پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج خبر داد و گفت: با مستقر شدن این پزشکان خدمات لازم در کمترین زمان ممکن به بیماران ارایه خواهد شد.
وی با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت همزمان با سراسر کشور در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، بیان کرد: با جذب اعتبارات لازم و خرید تجهیزات مورد نیاز ارایه خدمات تعریف شده در این طرح به نحو مطلوبتری به بیماران ارایه می شود.
سعیدی نژاد تکریم ارباب رجوع و همراهان بیمار و اختصاص سالن انتظار برای آنان را از برنامه های کاری خود دانست و اظهار کرد: پارکینگ مناسب نیز از نیازهای این بیمارستان است که چنین مشکلی باید با همکاری نهادهای مربوطه برطرف شود.
671/7533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن