تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمین ما امروزه پاکترین ، صادق ترین ، متواضع ترین و ایثارگرترین قشرهای جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان : معلمین ما امروزه پاکترین ، صادق ترین ، متواضع ترین و ایثارگرترین قشرهای جامعه هستند خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان : معلمین ما امروزه پاکترین ، صادق ترین ، متواضع ترین و ایثارگرترین قشرهای جامعه هستند
۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۸ ارديبهشت ساعت 12:52



به گزارش خبرگزاری پانا ، محمد حسن قائدیها جمع فرهنگیان شهر علویجه که به مناسبت نکوداشت مقام معلم گردهم آمده بودند گفت : در آغاز سفر با حضور در گلستان شهدا از روح بلند آنان استمداد کردم تا از خداوند رحمان بخواهند این روزها را برایمان مبارک گرداند .
وی گفت : ما هر چه از خیرات و خدمات انجام بدهیم باید باور کنیم که معلمین ما نیز در ثوابش شریک و سهیم هستند .
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : صحبت پیشکسوتان عزیز ما این است که اگر دوباره مجال حضور در عرصه تلاش و فعالیت اداری را پیدا کنیم حتما معلم خواهیم شد.
وی گفت : لذتی که امروز با حضور در مدارس منطقه شما بردم مدتها بود نچشیده بودم و این از نعمتها و هدیه های بزرگی است که خداوند رحمان به هر کسی عطا نمی کند .
قائدیها گفت : معلمین ما امروزه پاکترین ، صادق ترین ، متواضع ترین و ایثارگرترین قشرهای جامعه هستند که در چنین مناطقی بیشتر به چشم می خورند .
وی گفت : آموزش و پرورش علی رغم وجود کمبودهای فراوان مالی و امکانات ، اما به واسطه وجود سرمایه های ارزشمند معلمین متعهد و توانمند باید به خود ببالد.
در این برنامه حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه علویجه نیز گفت : بعثت تمامی پیامبران الهی این بود که انسانها را تعلیم و تزکیه نمایند و استفاده از فرصت آموزش و پرورش برای تعلیم و تربیت در نظام ما برخواسته از همین رسالت است .
وی گفت : معلمین کشور به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در مسیر نورانی پیامبران و انبیاء ( صلوات الله علیهم اجمعین ) گام بر می دارند .
امام جمعه علویجه گفت: حضور معلمین عزیز غیر بومی در سایر مناطق و شهرستان ها به خاطر دوری مسافت و مشکلات خاص خود در سطح آموزش تأثیر مطلوبی ندارد و لذا ضروری است آموزش و پرورش در مسیر بومی سازی معلمین گام های بیشتری بردارد .
آقای علی خانی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مهردشت دیگر سخنران این جلسه نیز گفت : مردم مهردشت ( دهق و علویجه ) مردمی مشارکت جو و فرهنگیان آن صادق و کم توقع و متعهد هستند .
وی گفت : مسئولان منطقه مهردشت بهترین و بیشتر سطح تعامل و همکاری را با آموزش و پرورش را داشته اند و این یکی از برکات این منطقه است .
مدیر کل آموزش و پرورش همچنین در ویژه برنامه تجلیل از مقام معلم که در شهر دهق برگزار شد شرکت کرد .
قائدیها در این جلسه گفت : هر روزی که در آن قدمی به سمت حذف تاریکی ها و بی فرهنگی ها برداشته شود آن روز ، روز معلم است .
وی گفت : شخصیت و منش انسان قابل قیمت گذاری نیست و این همه نعمت و موهبت خدایی است که در اختیار انسان نهاده شده . مدیر کل آموزش و پرورش گفت : بسیار ضروری است که قدر خود را در کسوت معلمی بدانیم چون این موهبت به سادگی نصیب نشده است .
وی گفت : معلم امروز با اطلاعات دیروز هرگز نمی تواند جوابگوی نیاز دانش آموزان امروز و فردا باشند و لذا ضروری است در مسیر ارتقاء سطح آگاهی ها و به روز رسانی عزیزان فرهنگی گام برداریم .












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن