تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814970991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس : تمرکز تخصیص اعتبارات انسداد مرزها باید بیشتر در حوزه مرزهای شرقی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مجلس : تمرکز تخصیص اعتبارات انسداد مرزها باید بیشتر در حوزه مرزهای شرقی باشد مشهد-ایرنا-عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:تمرکز تخصیص اعتبارات و اقدامات مربوط به انسداد مرزها باید بیشتر در مرزهای شرقی باشد.


حجت الاسلام حسین سبحانی نیا روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات مربوط به انسداد مرزها در قانون بودجه امسال کل کشور بخوبی پیش بینی شده است که لازم است برنامه ریزی و هدف گذاری صحیحی در تخصیص و صرف این اعتبارات صورت گیرد.
وی با اشاره به حساسیت و اهمیت بالای مرزهای شرقی کشورمان گفت: مرزهای شرقی به مراتب آسیب پذیرتر از سایر مرزهای کشور محسوب می گردد و دستگاههای مسوول و متولی لازم است متناسب با نیاز هر منطقه اقدام به تخصیص اعتبار نمایند.
وی با اشاره به بازدید اخیر هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مرزهای شرقی کشور ، افزود: گزارش این بازدید به زودی در کمیسیون مطرح می شود و تلاش داریم تا با این بررسی نقاط ضعف احتمالی را در تامین امنیت و انسداد مرزهای کشور شناسایی و برطرف نماییم.
نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت :مرزهای شرقی به واسطه مسئله قاچاق کالا و مواد مخدر و نیز مباحث احتمالی ایجاد ناامنی از سوی اشرار کشورهای همجوار می تواند آسیب زا و مشکل ساز باشد لذا توجه به این نقاط از اولویت برخوردار است.ک/3
7496/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن