تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت 70 درصد از بودجه 8 ميليارد توماني شوراي عالي استانها در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۴۶ق.ظ)
چمران خبر داد: دريافت 70 درصد از بودجه 8 ميليارد توماني شوراي عالي استانها در سال 93 رييس شوراي عالي استانها گفت: پيش بيني ما اين است که بتوانيم حدود 70 درصد از بودجه 8 ميليارد توماني سال 93 شوراي عالي استانها را دريافت کنيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهدي چمران در حاشيه برگزاري نشست شواري عالي استانها در جعع خبرنگاران با بيان اين مطلب تصريح کرد: بودجه اي که براي سال 93 شوراي عالي استانها در نظر گرفته شده 8 ميليارد تومان است که اين اعتبار براي 117 هزار شورا در سراسر کشور اندک است. وي افزود: تعداد زيادي از اعضاي حاضر در شوراي نماينگان شهرها و روستاهاي کوچک هستند که متاسفانه نتوانستيم براي آنها اعتباراتي را دريافت کنيم.
وي با اشاره به تخصيص نيافتن بودجه به 300 شهرستان کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که بالغ بر 300 شهرستان کشور از اعتبار شورا محروم هستند و چندين سال است که بودجه اي به آنان اختصاص نيافته است.
رييس شواري عالي استانها با بيان اينکه معزل کم آبي در کشور بايد هرچه سريعتر برطرف شود گفت: در استانهايي همانند اصفهان، ، يزد، کرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان وتهران با مشکل کم آبي مواجه هستيم و اگر راهکارهاي مناسبي براي اين معزل انديشيده نشود بدون شک در ماههاي فصل تابستان با مشکل قطعي آب در شهرها مواجه خواهيم شد .
وي ادامه داد آباداني وطراوت شهرها به داشتن آب آشاميدني و کشاورزي انها است و نياز اين معزل از طريق راهکارهايي همانند خريد آب شيرين کن ها برطرف شود.
چمران از ارائه طرحي تحت عنوان دريافت بودجه به صورت سه دوازهم خبر داد و بيان کرد: با توجه به اينکه در شوراي عالي استانها همواره توانسته ايم در ماههاي پاياني سال اعتبارات خود را دريافت کنيم طرحي را تحت عنوان سه دوازدهم ارائه کرده ايم که از اين پس بوجه شوراي عالي استاهنا به صورت فصلي پرداخت شود.
وي در پاسخ به اين سوال که در سال 92 چند درصد از بودجه شوراي عالي استانها پرداخت شد اذعان کرد: سال گذشته موفق شديم 63 درصد از اعتبارات تخصيث يافته به شوراي عالي استانها را دريافت کنيم و پيش بين ما اين است که امسال نيز بتوانيم حدود 70 درصد از بوجه خود را اخذ کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن