تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820876967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ارائه هرچه سريعتر بودجه شوراي عالي استانها/ اجازه نمي دهيم تاريخ ايران تحريف شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۱۴ق.ظ)
لزوم ارائه هرچه سريعتر بودجه شوراي عالي استانها/ اجازه نمي دهيم تاريخ ايران تحريف شود رييس شواي عالي استانها گفت: تا کنون بودجه شورا را دريافت نکرده ايم و اميدواريم اين بودجه هرچه سريعتر به ما ارائه شده تا بتوانيم آنرا براي شوراي استانها هزينه کنيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مهدي چمران در اجلاس شواري عالي استانها با بيان اين طلب تصريح کرد: هرچند نهاد شوراها در ايران دير شروع به کار کرده اما اکنون توانستيم با مديرت جهادي به جايگاه قابل قبولي دست پيدا کنيم.
وي افزود: اميدواريم بتواينم هرچه سريعتر به جايگاه واقعي دست پيدا کرده و در کنار ساير ارکان و نهادهاي جمهوري اسلامي ايران حرکت کنيم.
رييس شوراي عالي استانها: با بيان اينکه اعضاي شورا بايد در راستاي برطرف کردن مشکلات مردم شهرهاي خود پيش قدم شوند خاطر نشان کرد: نماينگان شوراها از طرف مردم انتخاب مي شوند و هيچ گاه نبايد فراموش کنند که اصليترين وظيفه شان خدمت به مردم و حل مشکلات آنها است. چمران با اشاره به تلاش هاي صورت گرفته براي تحريف تاريخ ايران اظهار کرد: خليج فارس، سرخس، طبس و تمام نقاط شمالي و جنوبي جزيي از خاک ايران به شمار مي آيند و اجازه نخواهيم داد تاريخ کشور از سوي متجاوزان تحريف شود.
وي ادامه داد براي حفظ و حمايت از خليج فارس آماده جانفشاني هستيم و اعضاي حاضر در شوراي عالي استانها اين آمادگي خود را اعلام مي کنند.
رييس شوراي عالي استانها: در خصوص مصوبه به تصويب رسيده شده در دومين دوره شوراي عالي استانها اذعان کرد: در دوره دوم شواري عالي استانها مصوبه اي تحت عنوان نام گذاري يکي از بزرگراهها به نام خليج فارس در سراسر استانها کشور به تصويب رسيد اما متاسفانه اين مصوبه در برخي از استانها رعايت نشده است. چمران تاکيد کرد: اعضاي حاضر در شواري عالي استانها بايد بررسي هاي لازم را انجام داده و اگر بزرگراهي و يا خياباني تحت عنوان خليج فارس در شهرشان موجود نيست هرچه سريعتر اين نامگذاري را انجام دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن