تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818070220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان انتقال آب از خلیج فارس ‌به کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: زمان انتقال آب از خلیج فارس ‌به کرمان
استاندار کرمان گفت: با تشکیل کمیته آب استان، کار انتقال آب از خلیج فارس و عمان پیگیری می‌شود و در خرداد ماه خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به کرمان کلید می‌خورد و انتقال آب از دریای عمان به جنوب استان کرمان هم انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱ - 08 May 2014




استاندار کرمان گفت: با تشکیل کمیته آب استان، کار انتقال آب از خلیج فارس و عمان پیگیری می‌شود و در خرداد ماه خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به کرمان کلید می‌خورد و انتقال آب از دریای عمان به جنوب استان کرمان هم انجام می‌شود.

به گزارش فارس از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی معتقد است، برای پیشرفت ایران و کرمان باید به سرمایه بخش خصوصی اعتماد کنیم، زیرا با تکیه به منابع، نیروی انسانی و حتی تفکر دولتی نمی‌توان کارها را پیش برد.

علیرضا رزم‌حسینی پنج ماه قبل وارد اتاق شماره هشت استانداری کرمان شد تا به عنوان مقام عالی دولت یازدهم در دیار کریمان فعالیت کند از این استاندار بومی به عنوان یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس یاد می‌شود و حضور وی در لشکر 41 ثارالله به خوبی در ذهن هم‌استانی‌ها و به ویژه هم‌رزمانش جا خوش کرده است.

حضور علیرضا رزم‌حسینی در راس مدیریت استان کرمان بعد از کشمکش‌های فراوان بین گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در مورد انتخاب استاندار کرمان در دولت یازدهم رقم خورد، اما تیزبینی رزم‌حسینی با سیاست‌هایی که ویژه این مدیر است به خوبی گره خورده و این مسئول تا به امروز توانسته همچنان حمایت جناح‌ها و گروه‌های مختلف را به همراه داشته باشد.

فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم

استاندار کرمان طی مدیریت پنج ماهه خود همواره بر یکسری موارد تاکید داشته و دارد، رزم‌حسینی که سابقه حضور در بخش خصوصی طی سال‌های متمادی را در پرونده خود دارد از آغازین روزهای مدیریتش در کرمان بر توجه به بخش خصوصی تاکید کرده و می‌کند.

«فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران پهن می‌کنیم»، این جمله را استاندار کرمان بارها و بارها مطرح کرده است و همواره تاکید دارد که بدون همیاری مردم و مشارکت بخش خصوصی نمی‌توان کارها را پیش برد.

«مثلث توسعه استان کرمان» هم از دیگر ایده‌های مطرح شده از سوی استاندار کرمان است و وی مدیران اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را سه ضلع این مثلث می‌داند و البته بر این موضوع تاکید دارد که ائمه جمعه ناظران مثلث توسعه استان کرمان هستند.

این طرح استاندار کرمان مورد توجه سایر استانداران هم قرار گرفته و شاهد این امر هستیم که بعضی از استانداران طرح مثلث توسعه را برای استان‌های تحت مدیریت خود مطرح کرده‌اند.

اما طی ماه‌های اخیر که رزم‌حسینی به عنوان استاندار کرمان مشغول به کار شده است، شاهد رفت و آمدهای بیشتر مدیران ارشد کشوری از معاون اول و معاون پارلمانی رئیس جمهو و رئیس دفتر روحانی گرفته تا وزیران به دیار کریمان نسبت به گذشته هستیم.

توجه به خلق ثروت در کرمان

نکته قابل توجه دیگر این است که استاندار کرمان سفرهای زیادی را به تهران انجام می‌دهد و نشست‌هایی را با مدیران ارشد کشوری برگزار می‌کند و تاکید دارد که بیشتر وقتش را به خلق ثروت در کرمان اختصاص داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن