تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همزمان با جشنواره ملی فرهنگی وهنری خلیج فارس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > هرمزگان
رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همزمان با جشنواره ملی فرهنگی وهنری خلیج فارس
بندرعباس - خبرگزاری مهر: دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس و رییس مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان از رونمایی مجموعه مقالات دهمین همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس در قالب کتاب دوجلدی خبرداد.



به گزارش خبرنگار مهر، بابک ارسیا صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع 689 مقاله ارایه شده 52 مقاله برترین شناخته شده که در قالب دو کتاب ارایه می شود. وی اظهارداشت: این همایش با هدف پاسداشت نام و بیان مزیت های راهبردی اقتصادی و فرهنگی خلیج فارس با حضور دکتر علی وطنی معاون پژوهشی و فناوری و دکتر امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور برگزار و همچنین مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور، دکتر حسینیان رئیس جهاد دانشگاهی و نسرین معظمی از اساتید دانشگاه در این حوزه سخنرانی خواهند کرد. ارسیا ادامه داد: رویکرد این همایش ملی، علمی و پژوهشی در حوزه خلیج فارس می باشد و روزهای 9 و 10 اردیبهشت سال با حضور مقام های کشوری و پژوهشگران برجسته این حوزه برگزار می شود. دبیر دهمین همایش ملی علمی پژوهشی خلیج فارس بیان کرد: پس از آیین افتتاحیه این مراسم پنل های تخصصی در پنج محور مقالات ارایه می شود. ارسیا اضافه کرد: فرهنگ هنر و معماری خلیج فارس ، گردشگری خلیج فارس،ابعاد حقوق سیاسی و اجتماعی خلیج فارس ، تاریخ و باستان شناسی خلیج فارس و جغرافیا و محیط زیست از پنج محور مقالات خواهد بود. وی گفت: این همایش در سالن همایش های شرکت نفت در شهرک مروارید بندرعباس ساعت 9صبح سه شنبه 9 اردیبهشت برگزار می شود. دهمين همايش ملی علمي- پژوهشی خليج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگي نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شناساندن و شناسايي بيش از پيش نام و مزيت‌هاي فرهنگي و اجتماعي خليج فارس و نيز افزايش روح همكاري جمعي، كشف و شكوفاسازي خلاقيت دانشجويي، توسط مركز گردشگري علمي- فرهنگي دانشجويان ايران وابسته به جهاد دانشگاهي در سالن همایش های شهرک مرواید آغاز شد.    


۱۳۹۳/۲/۹ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن