تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حکمت را هر کجا که یافتی فراگیر، زیرا حکمت گمشده هر مومن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815288741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقوله کتاب و کتابخوانی نباید تنها محدود به ایام نمایشگاه باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در استان کردستان: مقوله کتاب و کتابخوانی نباید تنها محدود به ایام نمایشگاه باشد تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: پرداختن به مقوله کتاب و کتابخوانی نباید تنها محدود به ایام نمایشگاه باشد و این رویداد بزرگ فرهنگی باید یک دبیرخانه دائمی داشته باشد.


به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی در بازدید از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اصل برگزاری نمایشگاه یکی از امتیازات ویژه جمهوری اسلامی ایران و مایه افتخار همه ماست زیرا نشان می دهد که کشور ما برای علم و دانش اهمیت ویژه ای قائل است.
وی افزود: نمایشگاه کتاب همچنین از آن رو اهمیت دارد که ناشران خارجی در آن شرکت کرده و فضایی را برای مبادله افکار و تبادل علم پدید می آورند. فعالان حوزه فرهنگ و دوستداران کتاب و کتابخوانی که شاید به دشواری بتوانند تک تک کتاب های موردنیاز خود را در بازار پیدا کنند در نمایشگاه کتاب به یک مجموعه متمرکز از تولیدات نشر دسترسی پیدا می کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نرخ کنونی کتابخوانی در شان کشور ما نیست گفت: به نظر من یکی از راه های افزایش نرخ کتابخوانی در کشور تبلیغات گسترده درباره کتاب است به شکلی که هم کتاب ها و هم محتوای آنها به مردم معرفی شود. در نهایت پرداختن به مقوله کتاب و کتابخوانی نباید تنها محدود به ایام نمایشگاه باشد.نمایشگاه کتاب باید یک دبیرخانه دائمی داشته باشد و در همه ایام سال کارهایی را در زمینه کتاب و کتابخوانی انجام دهد.
حسینی شاهرودی درباره موضوع فرهنگ و اقتصاد اظهار کرد: اگر فرهنگ را در ابعاد مختلف سامان دهیم باید کتاب را به عنوان مهم ترین ابزار این امر مورد توجه قرار دهیم.
امام جمعه سنندج افزود: نباید فرهنگ را اقتصادی کنیم بلکه باید هزینه فرهنگ پایین آورده شود تا مردم به راحتی بتوانند به محصولات فرهنگی دسترسی داشته باشند.
بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا 20 اردیبهشت ماه 93 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.
فراهنگ(3)** 1355**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن