تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821141378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار یزد : تحولی بزرگ در عرصه سلامت کشور آغاز شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار یزد : تحولی بزرگ در عرصه سلامت کشور آغاز شده است یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت : در بازدید از بیمارستان ها مشاهده کردیم که تحول بزرگی در عرصه سلامت در کشور و استان آغاز شده و این امر نویدبخش گره گشایی از کار مردم در خصوص کاهش هزینه های درمانیایشان به طور چشمگیر است .


به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی، عصر دیروز (چهارشنبه )در بازدید از بیمارستان شهید صدوقی یزد، در جریان تشریح روند اجرایی شدن طرح تحول سلامت که اخیراً از سوی دولت به مرحله اجرا در آمده قرار گرفت.
وی همچنین از بخش های داخلی یک و دو این بیمارستان دیدار کرد و با پزشکان، پرستاران و بیماران بستری به گفت گو پرداخت.
استاندار یزد در پایان این بازدید یک ساعته، هدف از این بازدید را آشنایی با روند اجرای طرح تحول سلامت و اجرای بیمه سلامت و گرفتن گزارش در خصوص میزان کاسته شدن از مشکلات مردم در روند اجرای این طرح ذکر کرد.
میرمحمدی افزود: در گفت و گویی که با مسئولان بیمارستان و برخی بیماران صورت گرفت، مشخص شد که تحول بزرگی در عرصه سلامت در کشور و استان آغاز شده و این امر نویدبخش گره گشایی از کار مردم در خصوص کاهش هزینه های درمانیایشان به طور چشمگیر است .
استاندار یزد گفت: به طور مثال اگر قبلاً در جریان یک عمل قلب، هزینه دو و تیم میلیون تومانی به یک بیمار تحمیل می شده، امروز و پس از اجرای این طرح، وی تنها ملزم به پرداخت یکصد و پنجاه هزار تومان است.
وی ادامه داد: خوشبختانه در جریان این طرح تنها 10درصد از هزینه های درمان به عهده مردم است و این هزینه ها در ارتباط با روستاییان و عزیزان زیرپوشش کمیته امداد به پنج درصد کاهش می یابد .
عالی ترین مقام اجرایی استان ادامه داد: برخی از درمانها مثل زایمان طبیعی و درمان حادثه دیدگان تصادف و شیمی درمانی نیز به صورت رایگان در بیمارستان انجام خواهد شد .
وی در ادامه از ارائه بسته های متنوع درمانی و سلامت از سوی دولت به مردم خبر داد و گفت: بهبود در امر تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارو و بهبود شرایط بیمارستان از نظر خدمات دهی و همچنین ارتقاء کیفیت شرایط پزشکان در مناطق محروم برای تشویق ایشان برای حضور در این مناطق از جمله دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای ارتقاء نظام سلامت کشور در جریان است.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: کاری که شروع شده برای مردم بسیار تاثیرگذار است و احساس می کنیم که مردم امروز به خوبی کاهش هزینه درمان را لمس می کنند.
اساندار یزد یادآور شد: امروز هم نیازمندان از پرداخت یارانه ها سود می برند و هم افرادی که نیازمند دریافت یارانه نیز نبوده اند، از طرق دیگر مثل کاهش هزینه درمان از هدفمندی یارانه ها بهره می برند .
وی در پایان با تشکر از همه پزشکان و پرستاران و دست اندرکاران این مرکز درمانی، روز جهانی ماما را تبریک گفت و برای همه خدمتگزاران عرصه سلامت کشور و استان یزد آرزوی توفیق کرد. ک/1
1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن