تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820813932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازی نخستین سامانه بانک اطلاعاتی سمن‌های حوزه مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


راه‌اندازی نخستین سامانه بانک اطلاعاتی سمن‌های حوزه مواد مخدر وبلاگ > موسوی چلک، سید حسن - دراختیار داشتن بانک اطلاعات از فعالیت های تخصصی دسترسی به اطلاعات متقن را تسهیل می کند


مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه‌اندازی نخستین سامانه بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد حوزه مواد مخدر تا پایان سال 93 خبر داد.
سید حسن موسوی چلک در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در بیان برنامه‌های حوزه گفت:‌ یکی از مهم‌ترین اقدامات حوزه مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر راه‌اندازی نخستین سامانه بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد حوزه مواد مخدر است که براساس این سامانه لیست تمام سازمان‌های غیردولتی مجاز مشخص و برای استفاده عموم قابل دسترسی خواهد بود.
به گفته وی، امسال قوانین مرتبط در حوزه مواد مخدر با محوریت سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی در اسناد بالادستی کشور مدنظر قرار خواهد گرفت و با جدیت بیشتری در دستور کار قرار خواهد داشت.
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدربا بیان اینکه معرفی منابع اجتماعی مرتبط با حوزه مواد مخدر با محوریت سازمان‌های غیردولتی نیز یکی دیگر از برنامه‌های این حوزه است اظهار کرد: همچنین مسئولیت سازمان‌ها نیز مشخص شده و سمن‌های موفق معرفی خواهند شد.
وی اظهار کرد: درخصوص ثبت تجارب موفق در حوزه سازمان‌های غیردولتی نیز برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفته و امسال این تجارب را به ثبت خواهیم رساند.
موسوی چلک از برگزاری جشنواره ایده‌های برتر اجتماعی در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت:‌ در این جشنواره از فعالان عرصه اجتماعی تجلیل خواهد شد.
مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر در خصوص شبکه سازی سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی نیز گفت: هرکدام از این سازمان‌ها امروز به صورت یک جزیره هستند که برای استفاده بهتر از ظرفیت آنها در حوزه برنامه ریزی، نظارت و اجرا لازم است که این سازمان‌ها چه در سطح استانی و چه در سطح ملی به یک شبکه‌سازی تبدیل شوند.
انتهای پیام/خبرگزاری ایسنا/کدخبر: /: 93021711486 17/2/93    



پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 - 00:20:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن