تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم بسیجی الگوی بارز علم همراه با تعهد انقلابی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معلم بسیجی الگوی بارز علم همراه با تعهد انقلابی است بیجار - ایرنا - فرمانده بسیج ناحیه سپاه بیجار گفت: معلم بسیجی، الگوی بارز و عینی علم و تعهد دینی و انقلابی است.


به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین محمودی شامگاه چهارشنبه در دیدار جمعی از معلمان بسیجی آموزش و پرورش بیجار با اشاره به اهم برنامه های اجرا شده توسط این ناحیه برای تکریم معلمان افزود: محور برنامه های این ناحیه، نشر و تبلیغ اخلاق اسلامی و تسری تعهد دینی در کلاس درس است و این هدف فقط با وجود معلمین بسیجی میسر خواهد شد.
وی با تبیین هدف اسلام برای کسب علم و دانش گفت: هدف اسلام تسهیل راه کسب قرب الهی است و این میسر نمی شود مگر با ایثار و از خودگذشتگی که این کار توسط معلم می تواند ظهور و نمود پیدا کند.
به گفته فرمانده بسیج فرهنگیان بیجار، هم اکنون حدود 90 درصد فرهنگیان شهرستان بیجار عضو بسیج هستند و نقش فرهنگیان در برنامه ها و گردهمایی های بسیجیان شهرستان، تعیین کننده و راهبردی است.
سرهنگ محمودی با اشاره به اینکه معلمان شهید بسیجی، نماد واقعی و عینی علم همراه تعهد هستند: وقتی به زندگی و فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شهیدان نگاه می کنیم کاملاً رنگ و بوی خدا و قرب الهی در کار آنها مشاهده می شود.
وی به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری و توجه جدی به مقوله فرهنگ و نقش تعیین کننده در تحقق استقلال اقتصادی و ایجاد بستر برای به وجود آوردن عزم ملی پرداخت و گفت: درایت مقام معظم رهبری و دوراندیشی معظم له، برای همگان ثابت شده است و عنایت وی به ورود فرهنگ به مباحث اقتصادی و مدیریت حاکی از اهمیت موضوع دارد.
فرمانده بسیج ناحیه بیجار با اشاره به برگزاری رزمایش فرهنگی، رزمی در چند روز آینده در شهرستان بیجار گفت: فرهنگیان در این رزمایش نقش راهبردی و محوری دارند و انتظار ما نیز از این مجموعه هدایت و راهنمایی اعضای گردان ها برای نیل به اهداف پیش بینی شده است.ک/2
7350/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن