تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136447




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار مهاباد: مسوولان دستگاههای اجرایی باید عملکردی جهادی داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار مهاباد: مسوولان دستگاههای اجرایی باید عملکردی جهادی داشته باشند مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: مسوولان دستگاههای اجرایی این شهرستان امسال باید عملکردی جهادی داشته باشند و منتظر اعتبارات دولتی نمانند.


به گزارش ایرنا، خضر کاک درویشی عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: مسوولان باید از امکانات و ظرفیت های موجود استفاده بهینه کرده و طرح های مختلف را با مدیریتی جهادگونه به مرحله اجرا گذارند.
وی گفت: مقام معظم رهبری امسال را به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند و تلاش مجاهدانه مردم و مسوولان لازمه تحقق این مهم است.
کاک درویشی اضافه کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی نباید به طور سطحی به شعار امسال بنگرند بلکه باید از تمام توان خود برای تحقق آن و پیشبرد اهداف نظام در عرصه های مختلف استفاده کنند.
فرماندار مهاباد همچنین با اشاره به اهمیت رعایت حقوق شهروندی در جامعه یادآور شد: تکریم ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی یکی از اصول مهم حقوق شهروندی است که همه مسوولان ملزم به رعایت دقیق آن هستند.
وی با بیان اینکه بحث طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهم در دستگاه های دولتی است گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در نظام اداری از اصول اخلاقی به شمار می رود.
کاک درویشی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن مناسبت های گرامیداشت سوم خرداد و سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: همه ادارات و نهادهای دولتی موظفند تا در آیین های گرامیداشت این روزها با سپاه همکاری کنند.
در ادامه این جلسه فرمانده سپاه و امام جمعه مهاباد نیز در سخنانی به بیان اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی در جامعه پرداخته و از وجود همدلی و وحدت در بین مسوولان شهرستان مهاباد به عنوان یک نقطه قوت یاد کردند.
در ادامه این مراسم از شماری از مسوولان این شهرستان توسط سپاه مهاباد به دلیل همکاری با این نیرو در انجام رزمایش بسیجیان با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن