تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465861




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تبریز: رسانه ها مسوولان را نقد کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار تبریز: رسانه ها مسوولان را نقد کنند تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان تبریز گفت: اصحاب رسانه با نقد دلسوزانه مسوولان و انتقال خواسته های مردم به آنها به رشد و توسعه جامعه کمک کنند.


رحیم شهرتی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع بکار بنا را بر پیشبرد امور از طریق ارتباط با نخبگان و صاحب نظران قرار و نشان داد که جهت گیری اصلی جامعه با نخبگان امور است.
وی اظهارکرد: این امر در بدنه دولت کاملا مشهود است و باید بدون احساسات و با تکیه بر تجارب و دانش افراد، مدیران اجرایی انتخاب شوند.
فرماندار تبریز اساسی ترین مشکل استان و تبریز را نرخ بالای بیکاری عنوان کرد و افزود: با کمال تاسف با تکیه بر آمارها متوسط نرخ بیکاری استان از نرخ بیکاری کشور بالاست که در سال های اخیر بی سابقه بوده است.
وی مهاجرت از شهرهای همجوار و روستاهای اطراف به تبریز برای رسیدن به شغل در این شهر را اتفاق ناخوشایند دانست و گفت: علاوه بر این نخبگان و صاحبان سرمایه نیز در سال های اخیر از استان به مرکز کشور مهاجرت کرده اند.
شهرتی فر خاطر نشان کرد: در گذشته ماهیت روستاها اقتصادی و تولیدی بود که علاوه بر نیاز خود به بازار تبریز نیز تزریق می شد ولی هم اکنون این روستاها بدون اینکه اشتغال پایداری داشته باشند، تبدیل به خوابگاه شده اند.
وی با بیان اینکه میزان بیکاری در تبریز هم اکنون بالغ بر 70 هزار نفر است، از اصحاب رسانه، صاحب نظران و سرمایه گذاران خواست در این زمینه وارد شده و چاره اندیشی کنند.
فرماندار تبریز با تاکید بر ضرورت ایجاد فرصت های شغلی و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی گفت: اولویت بندی اتمام پروژه های نیمه تمام، پیگیری جدی طرح های ملی تبریز توسط نمایندگان مجلس و تکمیل و راه اندازی مترو از خواست های اساسی است.
وی با اشاره به ورود 141 هزار گردشگر در نوروز 93 به تبریز و استقبال اندک گردشگران از این شهر، با تاکید بر فرهنگ سازی زمینه جذب و استقبال از گردشگر افزود: مشکلات جاذبه گردشگری و امکانات رفاهی تبریز توسط رسانه ها بررسی و اعلام شود.
شهرتی فر تبریز را از نظر سابقه و قدمت فرهنگی دارای سابقه درخشانی دانست و گفت: اصحاب رسانه باید زمینه اظهار نظر صاحب نظران را فراهم کنند و جایگاه هنرمندان و اهل فرهنگ را محترم بشمارند.
فرماندار تبریز اظهار کرد: لازم است اصحاب فرهنگ هم به فعالیت های خود تحرک بخشیده و بروز و ظهور خود در جامعه را افزایش دهند، چرا که سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از اهل فرهنگ و ارج گذاری به آنان است.
وی گفت: انتظار این است که اصحاب رسانه علاوه بر پوشش مراسم و همایش ها حالت انتقادی به خود گرفته و محتوای مراسم را به چالش بکشند.
704/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن