تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319746




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کرج : مردم به مسوولان و دولت تدبیر وامید اعتماد دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار کرج : مردم به مسوولان و دولت تدبیر وامید اعتماد دارند کرج -ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار کرج با اشاره به انصراف بیش از10 میلیون نفر از دریافت یارانه نقدی در کشور، گفت: مردم به مسوولان و دولت تدبیر و امید اعتماد دارند و براین اساس در طرح های خرد و کلان با مسوولان همکاری می کنند.


به گزارش ایرنا ،ˈمحمد تقی ایرانیˈ عصر شنبه در نشست شورای اداری کرج افزود: انصراف شمار زیادی از جمعیت کشور از دریافت یارانه نقدی در مرحله دوم یارانه ها ، بیانگر اعتماد آنان به مسوولان دلسوز کشور است.
وی ادامه داد: مدیران شهرستان کرج و شمار توجهی از مردم این شهرستان از نام نویسی برای دریافت یارانه ها خودداری کردند که این حرکت ستودنی است .
فرماندار کرج گفت: باید با این حداقل گام ها ، دولت را در مسیر رشد و توسعه کشور و کمک به نیازمندان جامعه یاری دهیم.
وی اظهار کرد: مرحله دوم هدفمندی یارانه ها یک نوع جراحی اقتصادی است که با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری و همراهی مردم اجرایی می شود.
ایرانی اضافه کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید تمام تلاشها را در دوبخش فرهنگ و اقتصاد با مدیریت برنامه ریزی شده، متمرکز کرد .
وی با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س ) و حضرت امام خمینی (ره) گفت: اجتماع بزرگ فاطمیون فردا یکشنبه با حضور پرشور بانوان در حمایت از حجاب و عفاف در میدان شهدای کرج برگزار می شود.
*** عوامل تخریب درختان باغ سیب کرج تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند
ایرانی در ادامه ، قطع درختان باغ سیب مهر شهر را نتیجه یک اشتباه دانست و گفت : عوامل تخریب دو هزار اصله درخت این باغ تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند .
وی گفت : متاسفانه برخی افراد در این وضعیت به دنبال موج سواری بودند که باهوشیاری مردم و مسوولان از حرکت آن جلوگیری شد.
فرماندار کرج افزود:گزارش های لازم به دفتررییس جمهوری در مورد موضوع باغ سیب داده شده است .
وی تاکید کرد: تخلف باغ سیب ناآگاهانه بوده و رسانه ها باید نسبت به همه موضوعات شهر از جمله ساخت وسازهای غیرمجاز مشکلات و سایر مسایل حساسیت به خرج دهند و عدالت در اطلاع رسانی رعایت شود .
شهردار کرج نیز دراین جلسه گفت: این باغ 350 هکتاری دو هزار قطعه سند تفکیکی دارد که مربوط به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است .
ˈعلی ترکاشوند ˈ افزود:تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق مردم و مالکان در پیش گرفته ایم و با هزینه شهرداری آن را احیا می کنیم .
امام جمعه کمالشهر نیز دراین نشست اقتصاد و فرهنگ را دوبال مهم در جامعه دانست که باید با مدیریت جهادی و عزم ملی درجهت رفع مشکلات آنها تلاش کرد.
حجت الاسلام ˈ حسین خالق پرست ˈ افزود: تحرک ، پویایی ، تدبیرو خلاقیت نکات مهمی است که باید برای شاخصه های اقتصاد و فرهنگ مورد توجه قرار داد .
امام جمعه کمالشهر با تاکید بر اطلاع رسانی بیشتر درخصوص جابه جایی مدیران در سطح شهرستان کرج گفت: متاسفانه در برخی از انتصاب ها ائمه جمعه درجریان امور قرار نمی گیرند .
خالق پرست درادامه با اشاره به سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: زنان بهترین مخلوق جهان هستی هستند و در دنیای امروز متاسفانه در یک جهالت مدرن قرار گرفتیم .
وی خاطرنشان کرد: امروز درغرب شخصیت زنان دردام ابزارهای تبلیغاتی قرار گرفته درحالی که باید درمسیر درست برای تربیت نسل پویا از توانمندی بانوان استفاده کرد.
راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی برای زنان سرپرست خانوار و نهادینه کردن اخلاقیات و اهمیت دادن به بیت المال از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری کرج مورد تاکید قرار گرفت .ک/2
691/2818
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن