تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804577052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه امامزاده های قزوین با برنامه میان مدت عملیاتی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین نصرتی:
توسعه امامزاده های قزوین با برنامه میان مدت عملیاتی می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: شهردار قزوین گفت: برای ایجاد فضای مناسب دسترسی، محوطه سازی و پارکینگ در برخی امامزاده های شهری نیازمند برنامه میان مدت و مشارکت مردم وهیئت امناء هستیم.



به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصرتی روز چهارشنبه در نشست هیئت امنای امامزاده های شهرستان قزوین با استاندار برای همکاری در اجرای طرح توسعه اماکن مذهبی درون شهری اعلام آمادگی کرد. نصرتی در این جسله که در استانداری برگزار شد گفت: در حوزه مدیریت شهری برنامه هایی داریم که نیازمند همکاری مسئولان استان و هیئت امناء و اداره اوقاف هستیم تا توسعه امامزاده ها با سرعت مناسبی اجرایی شود.

نصرتی بیان کرد: در یک برنامه میان مدت در مدت سه تا چهار سال امامزاده ها باید تحت پوشش خدمات مدیریت شهری قرار گیرد که در چند ماه گذشته نقشه همجواری برای 11 امامزاده در شهرستان قزوین تهیه شده که دسترسی آسان، محوطه سازی مناسب، فضای باز و پارکینگ در این طرح دیده شده است.

شهردار قزوین تصریح کرد: بدلیل قرار گرفتن بیشتر امامزاده های شهر قزوین در بافت تاریخی، تملک منازل اطراف برای اجرای طرح توسعه نیازمند هزینه های بسیار سنگینی است که این کار در دستور کار قرار گرفته تا در فاز اول با تملک چند واحد دسترسی آسان به امامزاده صورت گیرد.

نصرتی گفت: در حوزه مدیریت شهری یک کارگروه و دبیرخانه متشکل از پنج کارشناس را تشکیل داده ایم که موضوع توسعه امامزاده ها برای تعیین دسترسی آسان را بررسی کنند که در مرحله اول کار محوطه مجاورت امامزاده ها برای ورود آسان مسافران و زائران پیش بینی شده است.

وی افزود: باید بتوانیم انگیزه لازم را برای طرح توسعه امامزاده ها ایجاد کنیم زیرا کوچه های باریک منتهی به این اماکن شاید جذابیت لازم را برای حضور زائران در برخی امامزاده ها ایجاد نکند که در این راستا پیشنهاد ایجاد پارکینگ های طبقاتی را در کنار این اماکن مذهبی مطرح کرده ایم تا منازل اطراف بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند و همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشند.

نصرتی اظهارداشت:در امامزاده حسین کار بزرگ و اساسی در حال اجراست و در امامزاده باراجین هم با توجه به قرار گرفتن در منطقه گردشگری جذابیت لازم برای سرمایه گذاری ایجاد شده و ساخت و ساز توجیه پذیر است که موضوع ایجاد آرامستان در این مکان مذهبی می تواند مورد توجه قرار گیرد.

شهرداری قزوین برای ایجاد محوطه باز، پارکینگ، مسیر دسترسی در برخی امامزاده های شهری در برنامه میان مدت اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه عباس ظاهری رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: از کلیه خبرنگارانی که در حادثه آتش سوزی فعالانه در صحنه دحضور داشتند و این رویداد را مخابره کردند سپاسگزاریم. وی با انتقاد از انتشار برخی اخبار غیر واقعی اظهارداشت: از رسانه هایی که با انتشار اخبار نادرست (از تعداد کشته و زخمی) موجب نگرانی مردم شدند انتقاد و از رسانه هایی که با دقت و متعهدانه به رسالت خبری خود عمل کردند تشکر و قدردانی کرد. ظاهری تصریح کرد: امیدواریم با نگاه بسیار ارزشمندی که در زمان استانداری آقای روزبه نسبت به توسعه و توجه به امامزاده ها ایجاد شده بتوانیم این کار بزرگی دینی و فرهنگی را به سامان مناسبی برسانیم.

نادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین هم در این جلسه گفت: بسیار خوشحالیم که در حوزه اماکن دینی و مذهبی حساسیت زیادی ایجاد شده و دوران کنونی مدیریت استان یک فرصت طلایی است تا با نگاه دوراندیشانه بتوانیم با توسعه امامزاده های استان گامی در مسیر تقویت جایگاه فرهنگی برداریم و این اماکن را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم. وی افزود: می توانیم از این فرصت برای جلب بشیتر مشارکت همه مردم برای اجرای طرحهای توسعه بخوبی استفاده کنیم.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن