تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820404910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی کوتاه مدت شوراها در گذشته اکنون مشکل ساز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار نوشهر : برنامه ریزی کوتاه مدت شوراها در گذشته اکنون مشکل ساز شد نوشهر- ایرنا - فرماندار نوشهر گفت : برنامه ریزی شوراهای اسلامی شهر و روستا در گذشته برای کوتاه مدت سبب ساز مشکلاتی شده است که اکنون بروز کرده است.


به گزارش خبرنگارایرنا ˈمحمدعلی قمی اویلی ˈ چهارشنبه شب در آیین تجلیل از شوراهای اسلامی شهرستان افزود : به عنوان نمونه در صورتی که شوراهای اسلامی در گذشته فضاهایی را برای ساخت مجتمع های اداری مکان یابی و شناسی می کردند امروز بسیاری از ادارات دولتی و غیردولتی برای ساخت ساختمان اداری با کمبود مواجه نبودند.
وی از شوراهای اسلامی خواست تا با نگاه بلند مدت و توجه به سند چشم انداز 20 ساله برای توسعه زیرساخت های شهر و روستا برنامه ریزی کنند.
فرماندار نوشهر گفت : اگرشوراها با چنین رویکردی برای توسعه و آبادانی شهر و روستا تلاش کنند ، گام اساسی برای رفع نگرانی و رضایتمندی شهروندان و روستاییان برداشته اند.
قمی تاثیرناپذیری از نفوذ قشرهای مرفه جامعه ، رعایت قانون و دوری جستن از ترفندهای شبه قانون ، توجه به مناطق کمترتوسعه یافته ، هدرندادن سرمایه های نظام ، داشتن انگیزه انقلابی و امانتداری را از وی‍ژگی ها و وظایف شوراهای اسلامی برشمرد.
وی گفت : شوراها باید با تدبیر، دوراندیشی و برنامه ریزی اصولی نسبت به ایجاد درآمد پایدار در شهر و روستا بیش از پیش تلاش کنند .
امام جمعه نوشهر نیز گفت : شوراهای اسلامی باید با نگاه فراجناحی ، انسجام رویه ، حمایت از مدیران شهری برای توسعه شهرها و روستاها در این شهرستان همکاری همه جانبه داشته باشند.
حجت الاسلام ˈ محمود مشایخ ˈ اجرا نشدن کامل طرح شبکه فاضلاب های شهری ، نبود سردخانه میوه ، فعالیت زندن در مرکز شهر ، ایمن سازی محور نوشهر - چالوس را از جمله مشکلات موجود دراین شهر معرفی کرد.
در پایان با اهدای لوح از اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران شهرهای نوشهر ، پول و کجور تجلیل به عمل آمد.
شهرستان نوشهر با برخورداری از سه شهر و دستکم 130 هزارنفردرغرب مازندران واقع است.ک/2
624/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن