تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816315199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه استان اردبیل پارس آبادمغان، اردبیل-ایرنا-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: هنرمندان این شهرستان در برنامه تلویزیونی طنز “جنگ آدینه” نقش ایفا می کنند.


ˈیوسف روزگاریˈ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پخش این برنامه پربیننده که جمعه شب ها از شبکه سبلان پخش می شد متاسفانه از حدود 10سال پیش متوقف شده است.
وی، اظهار کرد: طبق اظهارات ˈمحمد تقی زادهˈ تهیه کننده و کارگردان جنگ آدینه، از نیمه شعبان امسال، شاهد تولید، پخش و احیای دوباره این برنامه شاد و طنز خواهیم بود.
به گفته وی، قرار است در این برنامه تلویزیونی، هنرمندانی از این شهرستان نیز از جمله ˈضرغام میرزاییˈ، ˈغلام جلالیˈ، ˈیعقوب شجاعیˈ، ˈسیما بشارتیˈ و ˈوحید آزادیˈ هنرنمایی کنند.
روزگاری اضافه کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با تهیه کننده و کارگردان این نمایش طنز، به منظور بهره گیری هرچه بیشتر از استعدادهای هنری این شهرستان در این برنامه، در روزهای آینده از برخی دیگر از هنرمندان طنز منطقه نیز تست بازیگری به عمل می آید.
او، با اعلام اینکه پارس آباد در زمینه تئاتر و نمایش، استعداد و قابلیت خوبی دارد، نسبت به حمایت از هنرمندان و رفع موانع و مشکلات کاری پیش روی آنها تاکید کرد.

نمایشگاهی از آثار شهید مطهری در کانون پرورش فکری کودکان پارس آباد برگزار شد
*******************************************************************************
پارس آبادمغان- همزمان با هفته معلم، نمایشگاهی از مجموعه آثار شهید مرتضی مطهری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز یک پارس آباد برپا شد.
ˈباب اله عزیزپورˈ مربی مسئول کانون پارس آباد در حاشیه مراسمی که به همین منظور برگزار شد، گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته بیش از پنجاه عنوان کتاب از مجموعه آثار استاد شهید مطهری در معرض دید علاقمندان به کتاب قرار خواهد داد.
او، با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، ادامه داد: این نمایشگاه فرصت خوبی است تا عموم مردم به ویژه دانش آموزان با آثار استاد شهید مرتضی مطهری آشنا شوند.
همچنین به همین مناسبت اعضای مرکز یک پارس آباد به صورت الکترونیکی با مجموعه آثار استاد مطهری آشنا شدند.



پیکر یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس تشییع شد
***********************************************
مشگین شهر- پیکر شادروان مرحوم حاج محمد علی سلیم زاده از یادگاران دوران دفاع مقدس و پدر گرانقدر سردار رشید اسلام شهید حمزه سلیم زاده با حضور گسترده مردم قدرشناس شهرستان مشگین شهر تشییع شد.
در این مراسم که با حضور مسوولان اداری ، نظامی و انتظامی استان برگزار شد پیکر آن مرحوم پس از اقامه نماز به زادگاهش روستای کویچ (kavich) منتقل و در میان حزن و اندوه همرزمان وی به خاک سپرده شد.
مرحوم حاج محمد علی سلیم زاده سابقه حضور چند ساله در دوران هشت سال دفاع مقدس را داشت و در سال های اخیر از بیماری کلیوی رنج می برد طوری که در هر هفته سه نوبت دیالیز می شد.

نشست بصیرت سیاسی بسیجیان در شهرستان نمین برگزار شد
*****************************************************
نمین - همزمان با هفته عقیدتی ، سیاسی نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان شهرستان نمین برگزار شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، سرهنگ میرزاعلی برمکی مسوول پیشین بسیج ادارات استان اردبیل در این همایش بیدارگری در عالم اسلام را مستلزم نفوذ معنوی روحیه و فرهنگ بسیجی در لایه های مختلف جهانی دانست.
وی افزود: بسیج مکتبی است که همواره پیشرو و پویا زنده بوده و تا دنیا هست باید شاخصه های خود را حفظ کند.
وی با اشاره به نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری از سال 72 تاکنون گفت: این رویکرد نشان دهنده وسعت و پیچیدگی کارهای فرهنگی است و حکایت از آن دارد که تحقق فرهنگ در اجتماع به عزم عمومی و تلاش و کوشش همگانی نیاز دارد و کاری زمان بر و مدت دار است.
وی بسیجیان را به تلاش و کوشش بیش از پیش در انجام وظایف محوله خود بویژه در عرصه فرهنگی فراخواند و افزود: با فرهنگ سازی می توانیم به حل مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه نیز دست یابیم.
سرهنگ برمکی به انعطاف پذیری سپاه در برابر انقلاب در همه عرصه های پس از انقلاب اشاره کرد و گفت: کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگر به کار سازندگی و صلابت و بصیرت و اقتدار سپاه نیاز دارد.
وی اظهار کرد: همه سپاهیان و بسیجیان باید با الهام گیری از راه و روش عقیدتی و فکری شهید استاد مرتضی مطهری برای حاکمیت یافتن باورهای دینی ، روحیه جهادی ، نهضت روشنگری و کارهای گروهی در جامعه تلاش کنند.


مانور ایمنی و زلزله مهدهای کودک شهرستان نیر برگزار شد
***************************************************
نیر - مانور زلزله و ایمنی به صورت نمادین توسط نونهالان مهدهای کودک زیر پوشش بهزیستی شهرستان نیر برگزار شد.
معاون فرماندار شهرستان نیر روز چهارشنبه در این مانور به خبرنگار ایرنا گفت: آموزش کودکان در گسترش فرهنگ ایمنی و کاهش خطرات ناشی از زلزله در جامعه موثر واقع می شود.
سید شاپور منیری با اشاره به زلزله به عنوان یکی از حوادث طبیعی و خطرناک افزود: یکی از آسیب پذیرترین قشر های جامعه به دلیل توانایی و قابلیت جسمانی کم در برابر زلزله کودکان هستند که آموزش برای این گروه بسیار اهمیت دارد.
وی گفت: به دلیل آموزش پذیری کودکان و پایدار ماندن آموزش در این گروه مانور ایمنی و زلزله هر سال با هدف افزایش سطح آگاهی مدیران و مربیان مهدهای کودک با زلزله ، آشنایی کودکان با نحوه صحیح پناه گیری ، عملکرد صحیح و به موقع بعد از وقوع زلزله و گسترش فرهنگ ایمنی در برابر زلزله این مانور انجام می شود.
اعضای غنچه های هلال احمر مهد کودک نیز در مانورهای جداگانه ای پس از فراگیری آموزش های مربوط توان خود در زمینه نحوه صحیح پناه گیری ، تخلیه اضطراری ، حمل صحیح مصدوم و امداد و کمک های اولیه هنگام زلزله را به نمایش گذاشتند.


نشست بصیرت افزایی بسیج ادارات گرمی برگزار شد
*********************************************
گرمی - نشست بصیرت افزایی بسیج ادارات گرمی برگزار شد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا ، در این برنامه یکی از فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج گرمی وظیفه اصلی سپاه را صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی دانست.
سرهنگ پاسدار حمزه جعفرپور گفت: نهاد مقدس بسیج در راستای ماموریت اصلی سپاه پاسداران باید در هدایت فکری جامعه و مقابله یا هجمه های فرهنگی بیگانه نقش آفرین باشد.
وی افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ باید با تکیه بر منابع داخلی ، افزایش تولید ، اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و تلاش برای رفع تحریم ها بر تنگناهای اقتصادی غلبه کنیم.
در این مراسم به پرسش های حاضران در زمینه های سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و مسائل منطقه ای پاسخ داده شد.

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جمعیت هلال احمر شهرستان نیر برگزار می شود
**********************************************************************
نیر - رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نیر از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی این جمعیت در شهر توریستی نیر خبر داد.
عسگر فرجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این همایش ویژه کارکنان ، امدادگران ، نجاتگران و اعضای افتخاری جمعیت هلال احمر شهرستان نیر است.
وی گفت: همایش پیاده روی جمعیت هلال احمر نیر 10 صبح پنج شنبه از مقابل گلزار شهدای نیر آغاز می شود و شرکت کنندگان در محل گلزار شهدای گمنام در پارک جنگلی گرد هم خواهند آمد.
وی افزود: در این همایش برنامه های متنوع شاد فرهنگی ، مسابقات ورزشی ، آموزش سی پی آر (احیای مصدوم) و طریقه حمل مصدوم اجرا می شود.


معلمان نمونه شهرستان نمین تجلیل شدند
**************************************
نمبن - در آیینی از 15 معلم نمونه شهرستان نمین به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.
فرماندار نمین در این همایش زمینه سازی برای تعالی و ایفای نقش بیش از پیش معلمان در جامعه و رسیدگی به وضعیت معیشتی ، رفع دغدغه های مالی و تامین آرامش خاطر برای معلمان را از اساسی ترین وظیفه مسوولان ذکر کرد.
سیدمهدی جوادی ، کار ارزشمند معلمی را شغل انبیا و اولیای الهی دانست و از تلاش ها و زحمات این قشر پر تلاش در هدایت و ایجاد روشنگری در افراد جامعه قدردانی کرد.
وی به جایگاه علم و دانش در بین ایرانیان قبل از اسلام اشاره کرد و افزود: افتخار ما ایرانیان
این است که در دوران پس از اسلام نیز کشورمان پایگاه و مرکز مهم علمی دنیا بوده است.
وی گفت: در عصر حاضر هم که اوج شکوفایی دانش را در عرصه های جهانی شاهد هستیم نام و یاد دانشمندان ایران اسلامی چه قدیمی هایی از جمله فارابی و بوعلی سینا و چه اندیشمندان و دانشمندانی که امروزه در زمینه های فن آوری های نوین و علوم هسته ای فعالیت دارند در حال درخشش است.
وی از شهید مرتضی مطهری به عنوان دین شناسی توانمند و روشنفکری دیندار یاد کرد و افزود: استاد مطهری شخصیتی بود که حتی مخالفانش در خارج از کشور به جایگاه فلسفی و علمی ایشان اذعان و اعتراف نموده و ارج می نهند.
به گزارش ایرنا ، فرهاد شریفی سرپرست آموزش و پرورش نمین هم در این همایش از انتخاب دو معلم نمونه استانی و 15 معلم نمونه شهرستانی از شهرستان نمین در سال جاری خبر داد.


مسابقات قرآنی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد
*********************************************************************
سرعین - نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله شفاهی اساتید کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور 90 نفر به میزبانی دانشگاه آزاد واحد سرعین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
دکتر احدزاده رییس دانشگاه آزاد واحد سرعین روز چهارشنبه گفت: نفرات برتر برای شرکت در مسابقات کشوری در رشته های لحن ، قرائت و تحلیل انتخاب خواهند شد.

/7120/7116/7117/7123/594/5307121
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن