تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813194284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 26 درصد اعتبارات کشور به آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۵۱ب.ظ)
کفاش خبر داد: اختصاص 26 درصد اعتبارات کشور به آموزش و پرورش معاون پرورشي و فرهنگي وزيرآموزش و پرورش از اختصاص 26 درصد اعتبارات کشور به حوزه آموزش و پرورش خبر داد.
به گزارش خبرنگار موج، حميد رضا کفاش با اشاره به موضوعات مطرح شده درآيين تجليل از معلمان نمونه شهرستان بناب، از اختصاص 26 درصد اعتبارات کشور به آموزش و پرورش خبرداد و اظهارکرد: انجام کارهاي زيربنايي در آموزش و پرورش اعتبارات بيشتري را مي طلبد و بر همين اساس با همت دولت و مجلس تمام مطالبات فرهنگيان غير از بازنشستگان تأمين و پرداخت شده است.
وي در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص مطالبات بازنشستگان نيزخاطرنشان کرد: 500 ميليارد تومان براي مطالبات بازنشستگان نيز اختصاص يافته که حداکثر ظرف دو هفته آينده پرداخت خواهد شد که اميدواريم با گشايش هايي که در آموزش و پرورش اتفاق مي افتد، شاهد تحول عظيمي در اين حوزه باشيم.
وي در ادامه با اشاره به اجراي برخي طرح هاي آزمايشي در مجموعه تحت پوشش اين وزارتخانه گفت: اعتبارات 500 مدرسه در سطح کشور بصورت آزمايشي در اختيار مديران مدارس قرار خواهد گرفت و نيز يک هزار مدرسه کشور نيز پنج شنبه ها بصورت آزمايشي باز خواهند بود که اين طرح ها در صورت موفقيت بصورت سراسري اجرا خواهد شد.
معاون پرورشي و فرهنگي وزير آموزش و پرورش تصريح کرد: 25 طرح اساسي در آموزش و پرورش براي تأمين معيشت فرهنگيان در حال تصويب است و مطالعات آن به اتمام رسيده و به زودي شاهد اجرايي شدن آنها خواهيم بود که از اين ميان مي توان به طرح استخدام يک نفر از فرزندان فرهنگيان بازنشسته اشاره کرد که در صورت تصويب مجلس اين طرح عملياتي مي شود.
کفاش در پايان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري و نامگذاري امسال بنام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي تاکيد کرد: اگر بتوانيم در حوزه فرهنگ دو ويژگي بزرگ فرهنگ اسلامي يعني ترويج تکريم بزرگترها و شکرگزاري را نهادينه کنيم، قطعاً خواسته مقام معظم رهبري محقق خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن