تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820064813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی استان اصفهان: 110 از گشت کلانتری جدا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی استان اصفهان: 110 از گشت کلانتری جدا می شود اصفهان – ایرنا – فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ضرورت سرعت عمل و دغدغه مردم و نیروی انتظامی برای حضور سریع فوریت های پلیسی در صحنه جرم، گفت: فوریت های پلیسی 110 از گشت کلانتری ها تفکیک می شود.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ عبدالرضا آقاخانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این طرح تاکنون در کلانتری های 11، 13 و 19 اصفهان اجرا شده است و در بقیه کلانتری ها نیز به اجرا در خواهد آمد.
وی گفت: همچنین طرح «مکنا» که با هدف ارتقای کیفیت، سال گذشته در شش کلانتری اجرا شد، امسال در 14 کلانتری دیگر استان اجرا می شود.
سردار آقا خانی از اضافه شدن سه پاسگاه و کلانتری در رامشه، کرکوند و منظریه خمینی شهر خبر داد.
وی با اشاره به ضرورت پایش نقاط کور استان و شهراصفهان، گفت: امسال سرمایه گذاری خوبی در راستای مجهز کردن نقاط کور استان به سیستم دوربین های مدار بسته با همت استانداری و دیگر دستگاهها انجام شده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به طرح ممنوعیت ورود خودرو به میدان امام (ره) گفت: این طرح با هماهنگی و مشارکت نیروی انتظامی و شهرداری در راستای حفظ میدان امام خمینی (ره) به عنوان یک میراث فرهنگی جهان اسلام انجام شد.
وی از راه اندازی پلیس افتخاری در نیروی انتظامی استان خبر داد و افزود: در اولین مرحله هزار پلیس افتخاری جذب خواهند شد که نحوه و شرایط آن متعاقبا اعلام می شود.
سردار آقا خانی با بیان اینکه کاهش تصادفات فوتی از دغدغه های نیروی انتظامی است، اظهار کرد: استان اصفهان در سال گذشته رتبه اول کشور را از آن خود کرد و امسال نیز نقطه هدف ما کاهش 20 درصدی این گونه تصادفات است.
وی از هماهنگی پلیس با سیستم قضایی استان در راستای مبارزه با جرائم خاص خبر داد و افزود: تجاوز به عنف، عربده کشی، نزاع و امثال آن از جمله مواردی است که با تدبیر لازم سیستم قضایی و انتظامی استان با برخورد جدی مواجه خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از نشست نیروی انتظامی استان با بسیج و سپاه به منظور بهره گیری از ظرفیت های بسیج در امنیت استان خبر داد.
وی با بیان اینکه آموزش همگانی از رسالت های پلیس در کاهش جرائم است، افزود: علاوه بر جلسات با شوراهای اسلامی و معتمدین برای عموم مردم نیز برنامه های آموزش در اولویت برنامه های پلیس قرار دارد.
سردار آقا خانی همچنین از برگزاری پنج یادواره شهدای نیروی انتظامی در شهرستان ها شهررضا، سمیرم، مبارکه، گلپایگان و دهاقان خبر داد.
وی از مصمم بودن پلیس استان برای مقابله با جرایم مرتبط در زمینه های اقتصادی خبر داد و اظهار کرد: دو پلیس آگاهی و فتا در این زمینه به شدت تلاش خواهند کرد تا امنیت اقتصادی در استان حاکم شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اولویت های نیروی انتظامی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی گفت: مقابله با فرق ضاله مانند شیطان پرستی و عرفان های نوظهور، جمع آوری تجهیزات ماهواره ای و کنترل برخی مراکز هنری و افزایش گشت های ارشاد از برنامه های امسال نیروی انتظامی است.
وی برخورد با کاروانهای عروسی که ایجاد مزاحمت می کنند را از دیگر برنامه های این نیرو برشمرد.
سردار آقا خانی با بیان اینکه در حال حاضر 30 واحد گشت دوچرخه ای در پارک ها فعالیت می کنند، افزود: این گشتها در سال جاری دو برابر خواهد شد.
وی از سرعت بخشدن 30 درصدی خدماتی انتظامی در سال جاری خبر داد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان به مقایسه عملکرد فروردین 93 و فروردین 92 پرداخت و گفت: در فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سرقت های مهم 8 درصد و سرقت های خرد سه درصد کاهش ولی نقطه هدف ما کاهش 15درصدی این جرائم است.
وی همچنین از کاهش 10درصدی سرقت منازل و 29 درصدی سرقت مغازه ها و کاهش 18درصدی سرقت های خشن در فروردین امسال نسبت به فروردین سال قبل خبر داد.
سردار آقاخانی با بیان اینکه در فروردین ماه 130هزار تماس با 110 گرفته شد، افزود: از این تعداد 86 هزار مورد منجر به عملیات شده است.
وی گفت: در یک ماه گذشته شش هزار تماس با 197 گرفته شد که از این تعداد دوهزار تماس برای مشاوره، 500 تماس انتقاد، 400 مورد برای تشکر و 167 تماس پیشنهاد و درخواست بوده است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از عملکرد خوب معاونت اجتماعی و ارشاد نیروی انتظامی استان در سال گذشته خبر داد و افزود: این معاونت امسال موفق به دریافت رتبه اول کشوری شد.
وی گفت: 17هزار مشاوره در سال گذشته و تعامل خوب با رسانه ها بخشی از عملکرد مثبت معاونت اجتماعی و ارشاد است.
سردار آقاخانی گفت: در فروردین امسال نیز یکهزار و 141 مورد مشاوره انتظامی و 101 مشاوره مددکاری در این معاونت انجام شده است.
وی از تشدید نظارت های پلیس بر عملکرد این نیرو در سال جاری خبر داد و افزود: شدت نظارت 197، تیم های بازرسی و نظارت های تخصصی از برنامه ناجا در این زمینه است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از تقویت گلوگاههای ورودی استان به منظور کنترل ورود مواد مخدر خبر داد و افزود: در فروردین سال جاری سه تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شده است.
وی تصریح کرد: جاده های استان برای باندهای مواد مخدر بسیار نا امن شده و دستگاه قضایی نیز امسال در این زمینه محکم به میدان آمده است.7134/پ/ 607
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن