تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده انتظامی استان مرکزی:سارقان بانک در اراک ناکام ماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی استان مرکزی:سارقان بانک در اراک ناکام ماندند اراک- ایرنا-فرمانده انتظامی استان مرکزی از ناکام ماندن سارقان یک بانک در اراک و دستگیری آنها با هوشیاری ماموران پلیس خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس فرمانده انتظامی استان مرکزی، سردار ˈعزیرالله ملکیˈ افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این استان هفته گذشته گزارشی در خصوص برنامه ریزی اعضای یک باند حرفه ای برای دستبرد زدن به یکی از بانکهای شهر اراک را دریافت کردند که موضوع با حساسیت و تیزبینی رصد شد.
وی توضیح داد: تحقیقات گسترده و غیرمحسوس پلیس آگاهی برای شناسایی اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت و در مدت زمان کوتاه با کسب سرنخهای مهم به دایره سارقان حرفه ای وارد شده و مراقبت نامحسوس آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: تحقیقات پلیس از برنامه ریزی سارقان برای دستبرد به یکی از شعب بانکی در حومه شهر اراک حکایت داشت که برنامه عملیاتی برای پیشگیری از این سرقت طراحی و اجرا شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: گروه سارقان روز سه شنبه در ساعات پایانی کار شعبه مذکور برای دستبرد به بانک آماده شدند که با هوشیاری پلیس در فرصتی که آنان در نزدیکی محل برای اجرای نقشه خود آماده می شدند با عملیاتی غافلگیرانه توسط پاسگاه انتظامی محل و کارآگاهان پلیس به دام افتادند.
وی گفت: چهار نفر عضو این باند از سارقان سابقه دار بودند که در اظهارات خود اعتراف کردند در زندان با یکدیگر آشنا شده و نقشه این سرقت را طراحی کردند.
سردار ملکی افزود: از اعضای این باند یک قبضه سلاح کمری، یک دستگاه خودرو، موتورسیکلت و تعدادی ابزار و تجهیزات برای استفاده در هنگام سرقت از بانک کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده با قرار وثیقه قانونی به زندان معرفی شدند. ک/1
716/560/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن